ثبت نام بدون آزمون مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) قشم آغاز شد

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم در گفتگوی ویژه با هرمز آنلاین گفت: ثبت نام بدون آزمون سطح ۲ (معادل مقطع کارشناسی ) این مرکز  از تاریخ ۹۲/۱۱/۲۶ الی ۹۲/۱۲/۲۶ از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir آغاز خواهد شد. وی افزود :پس از ثبت نام و انجام مراحل گزینشی و مصاحبه تخصصی افراد واجد شرایط از […]

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم در گفتگوی ویژه با هرمز آنلاین گفت: ثبت نام بدون آزمون سطح ۲ (معادل مقطع کارشناسی ) این مرکز  از تاریخ ۹۲/۱۱/۲۶ الی ۹۲/۱۲/۲۶ از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir آغاز خواهد شد.

وی افزود :پس از ثبت نام و انجام مراحل گزینشی و مصاحبه تخصصی افراد واجد شرایط از مهر سال آینده در این مرکز مشغول به تحصیل می شوند.

خدیجه غلامی در خصوص نحوه تحصیل فراگیران اظهار داشت : این دوره به مدت ۵ سال  مستمر و به صورت حضوری انجام می گیرد و پس از پایان سطح دو ، علاقمندان می توانند در دوره سطح سه که معادل کارشناسی ارشد می باشد در مرکز بندرعباس و یا مراکز مجازی ادامه تحصیل دهند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) قشم  شاگردی مکتب اهل بیت (ع) را مهمترین امتیاز دانش آموختگان حوزه علمیه عنوان کرد و بیان داشت : شرکت در دوره های حوزه علمیه فرصت طلائی برای خواهران جوانی است که متولی کانون تربیت خانواده هستند و  از لحاظ فرهنگی تاثیر بسزایی در جامعه خواهند داشت.

وی یادآور شد : فارغ التحصیلان مدرسه علمیه می توانند به عنوان کادر تبلیغی مراکز فرهنگی، تربیتی  ، قرآنی ، آموزشی و مشاوره  مشغول به خدمت شوند .

در حال حاضر  ۶۰ نفر  فراگیر در دوره سطح ۲  در مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) مشغول به تحصیل می باشند و بیش از ۳۵  نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.