ثبت شناور در منطقه آزاد قـشم امکانـپذیر شد

قائم مقام معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم از فراهم شدن عملیات ثبت شناورها در این منطقه خبر داد. مهندس فرزین حقدل با بیان این مطلب گفت: صاحبان شناورها از این پس می توانند مراحل ثبت شناورهای خود را در قشم با ارائه کامل مدارک در کمترین زمان ممکن انجام دهند. وی با […]

قائم مقام معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم از فراهم شدن عملیات ثبت شناورها در این منطقه خبر داد.

مهندس فرزین حقدل با بیان این مطلب گفت: صاحبان شناورها از این پس می توانند مراحل ثبت شناورهای خود را در قشم با ارائه کامل مدارک در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در حوزه تقویت فعالیت ها در مناطق آزاد کشور، افزود: با توجه به مصوبات مجلس شورای اسلامی، ماده ۲۲ قوانین و مقررات مناطق آزاد تصویب نامه سال ۸۲ هیئت وزیران و همچنین همکاری های اثر بخش سازمان بنادر و دریانوردی کشور، امکان ثبت تمامی شناور ها در قشم در دولت یازدهم امکانپذیر شد.

این مقام سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قشم یکی از قطب های مهم در حوزه ساخت شناورها و نیز تردد کشتی ها بشمار می رود، لذا فراهم شدن این مزیت قانونی در این منطقه بسیار حائز اهمیت می باشد.

حقدل در پایان با اشاره به مزایای قانونی و منطقه ای سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه خدمات به فعالان اقتصادی گفت: وارد کنندگان شناورها به منطقه آزاد قشم ضمن عملیات ثبت در قشم، می توانند از مزایای قانونی و منطقه ای این سازمان نیز بهره مند شوند.