تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی در قشم برگزار می شود

عضو هیئت مدیره کانون حجت ابن الحسن(عج) قشم گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی روز سه شنبه (۲۳ اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب الزمان(عج) قشم برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی، علی سعیدی، گفت: باتوجه به اینکه ۱۳ رجب سالروز میلاد مسعود […]

عضو هیئت مدیره کانون حجت ابن الحسن(عج) قشم گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی روز سه شنبه (۲۳ اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب الزمان(عج) قشم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی، علی سعیدی، گفت: باتوجه به اینکه ۱۳ رجب سالروز میلاد مسعود مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر می باشد، به همین منظور مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی برگزار می شود.
وی افزود: یکی از بهترین، ماندگارترین ترین راه های ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تجلیل از فعالان دینی و تشویق آنها است تا باعث دلگرمی آنها و تشویق دیگران شود

سعیدی اظهارداشت: در همین راستا پدران آسمانی که فرزندانشان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و همچنین پدران مسجدی که در تربیت و تعالی، فرزندانشان در راه اسلام و قرآن خدمات شایسته را داشته اند تجلیل و تقدیر خواهند شد.