توزیع کمک های دفتر مقام معظم رهبری بین خانواده های نیازمند قشم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار هرمز انلاین از توزیع کمک های دفتر مقام معظم رهبری  با کمک و مساعدت امام جمعه محترم شهرستان قشم به خانواده های نیازمند این شهرستان در قالب اقلام غذایی خبر داد. حجت الاسلام غلامی، نرئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم   با اشاره به فرارسیدن هفته اکرام یکی […]

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با خبرنگار هرمز انلاین از توزیع کمک های دفتر مقام معظم رهبری  با کمک و مساعدت امام جمعه محترم شهرستان قشم به خانواده های نیازمند این شهرستان در قالب اقلام غذایی خبر داد.

حجت الاسلام غلامی، نرئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم   با اشاره به فرارسیدن هفته اکرام یکی از پر فضیلت ترین اعمال در ماه مبارک رمضان را کمک به ایتام و نیازمندان دانست.

وی از توزیع کمک های دفتر مقام معظم رهبری بین خانواده های نیازمند و ایتام این شهرستان خبر داد و گفت: خانواده های نیازمند با کمک معتمدین محل  شناسایی و اقلام هدیه دفتر مقام معظم رهبری به آنها تحویل شده است.

وی افزود بسته های غذایی شامل مرغ ، برنج ، عدس ، روغن ، سویا ، ماکارونی ، رب گوجه و قند تهیه شده که سعی گردید در اسرع وقت در بین نیازمندان روستا ها و همچنین شهر قشم توزیع گردد.