تنها راه نجات جامعه بشری در شرایط کنونی استفاده از قران است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: تنها راه نجات جامعه بشری در شرایط کنونی استفاده از قران است. آیت الله نعیم آبادی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه قرآنی قشم گفت : قرآن باید در تمامی اعمال و اندیشه و سراسر وجود انسان راه یابد چرا که  دستورات قران برای  روابط خانوادگی و اجتماعی […]

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: تنها راه نجات جامعه بشری در شرایط کنونی استفاده از قران است.

آیت الله نعیم آبادی در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه قرآنی قشم گفت : قرآن باید در تمامی اعمال و اندیشه و سراسر وجود انسان راه یابد چرا که  دستورات قران برای  روابط خانوادگی و اجتماعی و اخلاقی در عالی ترین سطح  قرار دارد.

وی افزود : از چهل سال قبل اقدامات خوبی برای قابل فهم شدن آیات الهی در کشور انجام شده است و این در حالی است که قبل از آن کتابهای تفسیر بیشتر برای خواص و عالمان دین کاربرد داشت.

امام جمعه بندر عباس با انتقاد از عملکرد گروه های تکفیری اظهار داشت : در زمانی که غرب سعی می کند تا چهره اسلام و قرآن را خشن نشان دهد گروه های تکفیری مانند داعش آن را بصورت عملی به جهانیان نشان داد که این نشانه ای از انحراف و کج فهمی از آیات الهی است.

وی از تمامی مسئولین خواست تا با انجام برنامه های فرهنگی مورد نیاز جامعه در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله فرهنگ  گام بردارند و در این راه استفاده از برنامه های قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهند.