تله فیلم آخرین مروارید ۲۵بهمن اکران می شود

   تله فیلم آخرین مروارید به کارگردانی مصطفی روشی و به تهیه کنندگی حسین و علی روشی و با تصویر  برداری محمود شهبازی از ۲۳ دی ماه سال گذشته در جزیره هرمز آغاز شده بود  به زودی در سینماهای استان هرمزگان اکران می شود. این تله فیلم بر اساس داستان آخرین مروارید به  نوشته حمید […]

روشی

   تله فیلم آخرین مروارید به کارگردانی مصطفی روشی و به تهیه کنندگی حسین و علی روشی و با تصویر  برداری محمود شهبازی از ۲۳ دی ماه سال گذشته در جزیره هرمز آغاز شده بود  به زودی در سینماهای استان هرمزگان اکران می شود.

این تله فیلم بر اساس داستان آخرین مروارید به  نوشته حمید رضا ازرنگ و به فیلمنامه نویسی نادر رونده ساخته شده بود .

مصطفی روشی کارگردان این تله فیلم در گفتگو با خبرنگار هرمز آنلاین گفت : تله فیلم آخرین مروارید نقدی بر آداب و رسوم غلط مردم در زمانهای گذشته بود  که جوانی برای اثبات مردانگی خود و انتخاب همسر آینده خود به دنبال قوس مروارید به دریا می رود که با رفتن خود به دریا تماز زندگی آن از هم پاشیده می شود.

وی گفت : این تله فیلم با ۲۵ نفر عوامل و بازیگر از ۲۳ دی ماه سال گذشته در جزیره هرمز کار ساخت آن  کلید خوردکه  پس از مراحل تدوین و صدا گزاری آماده اکران در سینماهای استان می باشد .

روشی اظهار داشت : در ساخت فیلم آخرین مروارید اینقدر زیبایی های جزیره هرمز زیاد بود که ما برای گرفتن یک قاب خوب نیاز نبود خود را زیاد به زحمت بیاندازیم و به هرطرف این جزیره که نگاه میکنید یک تصویر زیبا می بینید .

  این فیلم به کارگردانی مصطفی روشی و تهیه کنندگی حسین و علی روشی ساخته شده و درتاریخ ۲۵ بهمن اکران آن در سینماهای  استان هرمزگان آغاز می شود