تقویت اقتدار و توانایی درونی کلید برون رفت از مشکلات اقتصادی است

حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت:تیم مذاکره کننده ایران با عزت و مقاومت در برابر کشورهای سلطه گر از دادن هر گونه امتیاز که خلاف عقل و مصلحت و منافع عمومی کشور است خودداری می کنند. وی افزود : انتظار مردم از مسئولین مانور قهرمانانه و نرمش اقتدارگرایانه و […]

حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم گفت:تیم مذاکره کننده ایران با عزت و مقاومت در برابر کشورهای سلطه گر از دادن هر گونه امتیاز که خلاف عقل و مصلحت و منافع عمومی کشور است خودداری می کنند.

وی افزود : انتظار مردم از مسئولین مانور قهرمانانه و نرمش اقتدارگرایانه و دوری از ضعف و تساهل و تسامح در برابر دشمنان است لذا نمایندگان ایران در این مذاکرات از استقلال، عزت و شرف ایرانیان دفاع خواهند کرد و ملت ایران نیز بخاطر اشراف مقام معظم رهبری به این مذاکرات، کوچک ترین نگرانی ندارند.

امام جمعه قشم با اشاره به اول  خرداد سالروز شروع تحریمهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی بیان داشت : این تحریمها توسط کشورهایی انجام گرفت که اکنون طرف مذاکره کشور ایران است و آمریکا هر روز به بهانه ای تحریم های خود را تشدید نمود اما   این موضوع باعث شد که جوانان ما دست بکار شوند و در همه عرصه ها با خلاقیت و ابتکار، پیشرفت های شگفت انگیزی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و زمینه را برای استقلال اقتصادی ایران فراهم سازند.

وی  با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در هنگام بازدید از نمایشگاه هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت اتکا به ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی های داخلی تاکید کرد و گفت: در صورت تقویت اقتدار و توانایی درونی قدرت های سلطه گر نمی توانند با تمسک به ابزارهایی مانند تحریم به ملت ایران فشار وارد کنند لذا دولت برای رفع مشکلات اقتصادی نباید چشم انتظار نتایج مذاکره با دشمنان باشد.

حجت الاسلام جوکار  با اشاره به روز بهره وری و بهینه سازی مصرف اظهار داشت : عزم ملی و مدیریت جهادی نیز ایجاب می کند که از این سرمایه ها، بخش های دولتی و خصوصی به صورت بهینه استفاده کنند تا از کمترین امکانات، بیشترین بهره وری را به دست بیاورند و مردم با سرمایه گذاری در بخش خصوصی و همچنین صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از اسراف به دولت در حل شدن معضلات اقتصادی کمک کنند .

خطیب نماز جمعه این هفته قشم همچنین با تقدیر از جوانان معتکف کننده قشمی در آیین اعتکاف امسال به تغییرات مدیریت ها در سازمان منطقه آزاد و فرمانداری شهرستان قشم اشاره واز خدمات شهریارمشیری مدیرعامل پیشین این سازمان و مسعود سالاری فرماندار قبلی این شهرستان قدردانی کرد.

وی از سرپرست جدید منطقه آزاد قشم بخاطر اقداماتی از قبل لغو تعطیلی شنبه ها، کاهش عوارض ورود خودرو به جزیره تقدیر کرد و در باره فرماندار جدید قشم هم گفت: وی از خانواده معظم شهداست وسابقه زیادی در وزارت کشور دارد ونسبت به مسائل شهرستان قشم نیز آگاه بوده و ضروری است که همه مدیران شهرستانی، اعضای شورای تامین و مردم شریف شهرستان قشم با وی همکاری شایسته داشته باشند.

در پایان مراسم نماز جمعه این هفته به مناسبت تولد امام علی(ع) و روز پدر  از پدران شهدای قشم تجلیل بعمل آمد.IMG_5991IMG_5996

IMG_6006 IMG_5984  IMG_6002