تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی تهران در میناب+ تصاویر

پیکر شهیده «فاطمه رنجبری زاده تمبانویی» از شهدای حادثه «تروریستی مجلس» عصر امروز بر روی دستان مردم ولایت مدار میناب تشییع و پس از وداع با مادر و سایر بستگان و مردم میناب به خاک سپرده شد. میناب جنوب، مراسم تشییع پیکر پاک شهیده فاطمه رنجبری زاده تمبانویی که در حمله گروهک تروریستی به ساختمان مجلس […]

پیکر شهیده «فاطمه رنجبری زاده تمبانویی» از شهدای حادثه «تروریستی مجلس» عصر امروز بر روی دستان مردم ولایت مدار میناب تشییع و پس از وداع با مادر و سایر بستگان و مردم میناب به خاک سپرده شد.

میناب جنوب، مراسم تشییع پیکر پاک شهیده فاطمه رنجبری زاده تمبانویی که در حمله گروهک تروریستی به ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران به فیض شهادت نائل شده بود، عصر امروز با حضور جمع زیادی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار، مسئولین شهرستانی واستانی در زادگاهش-میناب برگزار شد.

هیچ تهدیدی نمی تواند در عزم و اراده ملت ایران خلل ایجاد کند

محمد ریاضی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در حاشیه مراسم تشییع بانوی شهیده نجبری زاده گفت: حضور مردم ولایتمدار میناب در این مراسم حاکی از شور و شوق و عشق به ولایت و رهبری بود.

وی افزود: مردم میناب از جای جای این شهرستان آمده بودند تا ثابت کنند که همیشه در صحنه هستند و خواهند بود و با این حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان و گروهک تروریستی زدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه میناب این حضور را نوعی وحدت و اتحاد برای پاسداشت از ارزشهای انقلاب اسلامی  برشمرد و بیان داشت: صفوف دشمن شکن مردم میناب در تشییع و تدفین این بانوی شهیده به دشمنان نشان داد که هیچ مانع و تهدیدی نخواهد توانست خللی در عزم و اراده ملت شریف ایران وارد کنند.

شهادت بانوی میناب تبلوری از شوق در پاسداری از ارزشهای انقلاب است

فرمانده سپاه شهرستان میناب در این مراسم گفت: به گروه‌های تکفیری و مزدوران استکبار اعلام می‌داریم که هرچه بیشتر در این راه مانع بتراشید، قلب‌ها عاشورایی‌تر می‌شوند و جوانان این دیار، راه این شهیده را ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: شهادت این بانوی بسیجی شهرستان میناب قطعا تبلوری از شوق و عشق به شهادت در پاسداری از ارزشهای انقلاب در روح  و جان جوانان این مرزوبوم خواهد دمید و راه این شهید  را الگوی خود قرار خواهند داد.

سهرابی روح گذشت، فداکاری، عشق به آرمان های انقلاب و دشمن ستیزی را از پیام های حضور حماسی مردم ولایی میناب در مراسم تشییع و تدفین بانوی شهیده فاطمه رنجبری زاده کلیبی اعلام کرد.

وی بیان کرد: در این مراسم تشییع پیکر پاک بانوی شهیده رنجبری زاده ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدا اعلام می داریم که با احیا تفکرشهید و شهادت راه آنان را ادامه دهیم.

حضور منسجم مردم ولایتمدار در مراسم تشییع تجلیل از رشادت هاست

حجت الاسلام بنی خزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب در این مراسم گفت: حضور منسجم مردم ولایتمدار در مراسم تشییع این بانوی شهیده  تجلیل از رشادت ها، ایثار، مردانگی و غیرت دینی واجتماعی شهداست.

بنی خزاعی اظهار کرد:  ارتباط خودشان را با وصایای شهدا و گلزار شهدا قطع نکنند و یاد و خاطره شهیدان را همواره زنده نگه دارند و این فرهنگ شهادت طلبی را به نسل آینده انتقال دهند.

وی ضمن محکوم کردن این فاجعه گروهک تروریستی در مجلس شورای اسلامی تهران بیان کرد:  ما باید همواره وحدت و انسجام  خود را حفظ نموده و  در پاسداشت از مقام شامخ شهدا و حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اجازه نخواهیم داد نااهلان خدشه ای بر ارزش های ما وارد کنند.

فاطمه رنجبری زاده تمبانویی بانوی بسیجی مینابی از مراجعان روز چهارشنبه هفته گذشته مجلس بود، که به دست جنایتکاران وابسته به گروهک تروریستی داعش در حادثه حمله به ساختمان اداری مجلس شواری اسلامی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.