تشکیل نظام جمهوری اسلامی از وعده های خداوند متعال است

حجت الاسلام و المسلمین جوکار در دیدار مدیران ادارات و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان قشم گفت : برای حفظ انقلاب اسلامی بایستی انقلاب و اهداف آن را شناخت . وی ایمان و اعتقاد مردم به خدا را مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی در ایران دانست و  بیان داشت : انقلاب اسلامی از محرم و صفر و […]

حجت الاسلام و المسلمین جوکار در دیدار مدیران ادارات و اعضای ستاد دهه فجر شهرستان قشم گفت : برای حفظ انقلاب اسلامی بایستی انقلاب و اهداف آن را شناخت .

وی ایمان و اعتقاد مردم به خدا را مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی در ایران دانست و  بیان داشت : انقلاب اسلامی از محرم و صفر و حوزه علمیه شروع شد و مردم نیز به تبعیت از امام برای خدا قیام کردند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود : وحدت عمومی مردم دومین عامل پیروزی انقلاب بود و تمامی پیشرفت های ما حاصل انسجام و دوری از اختلاف است لذا اگر این وحدت و یگانگی در کشورهای اسلامی وجود داشت می توانستند بر دشمنان اسلام پیروز شوند.

امام جمعه قشم سومین رمز پیروزی انقلاب را رهبری امام خمینی ذکر کردند و ادامه دادند : نقش رهبری امام (ره) بر هیچ کس پوشیده نیست و این ولایت پذیری مردم ایران از فرامین امام(ره) بود که توانست حکومت طاغوت را از پای درآورد.

حجت الاسلام جوکار اهداف والا و اساسی انقلاب را استقلال و  مبارزه با وابستگی کشور در برابر بیگانگان بیان کرد و اظهار داشت: هنر بزرگ انقلاب این بود که مردم را روحیه استقلاب آشنا نمود و امروز به این نتیجه رسیده است که ملت ایران عزت و شرف خود را بازیافت.

وی افزود : استکبار ستیزی از دیگر اهداف انقلاب اسلامی بود  که ملت ایران جهان کفر را از زیاده خواهی خود بازداشت و امروز همه کشورهای جهان اذعان دارند  ایران بعنوان یک قطب  قدرتمند در  معادلات جهانی نقش ایفا می کند .

امام جمعه قشم گفت: اگر ما می خواهیم به حکومت جهانی که حضرت مهدی (عج) بر پا می کنند برسیم راهی جز حفاظت از انقلاب اسلامی نداریم .

حجت الاسلام جوکار ضمن انتقاد از بعضی  سازمانها که در فضا سازی و اجرای برنامه های فرهنگی  دهه فجر  و مناسبت های مذهبی و ملی خواستار  انسجام و همکاری بیشتر با نهادهای فرهنگی شهرستان شدند و از شهرداری  قشم به لحاض فضا سازی تبلیغی شهر قشم که در حد مقدور انجام شده است قدردانی نمودند.

در نظام جمهوری اسلامی مسئولین از مردم و منتخب آنها هستند .