تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قشم

فرمانده انتظامی قشم صبح امروز از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان خبر داد. به گزارش هرمز آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد بوستانی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی قشم با همکاری سایر یگان های انتظامی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق […]

فرمانده انتظامی قشم صبح امروز از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هرمز آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد بوستانی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی قشم با همکاری سایر یگان های انتظامی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ۶۶ هزار و ۴۰۰ ثوپ انواع پوشاک قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این راستا یک انبار حاوی پوشاک قاچاق و بدون مجوز واردات شناسایی، پلمپ و صاحب آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی قشم خاطر نشان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی لافت نیز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو وانت تک کابین حامل تانکر سوخت مشکوک و پس از متوقف کردن آن ها در بازرسی انجام شده، ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ بوستانی ضمن تاکید بر عزم پلیس در تشدید اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، تصریح کرد : همکاری و مشارکت شهروندان با پلیس نقش مهمی در موفقیت پلیس در انجام ماموریت های محوله خواهد داشت.