ترکیب استقلال قشم برای فصل جدید تکمیل شد

تیم بسکتبال استقلال قشم با هدف جوان کردن ترکیب و استفاده بیشتر از بازیکنان بومی، ترکیب فصل جدید را تکمیل کرد. به گزارش هرمزانلاین؛ تیم بسکتبال استقلال قشم امسال با ترکیبی جوانتر و تعداد بیشتری از بازیکنان بومی در سوپرلیگ شرکت می کند. قشمی ها که تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده اند رضا […]

تیم بسکتبال استقلال قشم با هدف جوان کردن ترکیب و استفاده بیشتر از بازیکنان بومی، ترکیب فصل جدید را تکمیل کرد.
به گزارش هرمزانلاین؛ تیم بسکتبال استقلال قشم امسال با ترکیبی جوانتر و تعداد بیشتری از بازیکنان بومی در سوپرلیگ شرکت می کند.
قشمی ها که تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده اند رضا هنگام پور و رضا شهباز نژاد را در کنار عبدالصمد سروری از بازیکنان بومی تیم کره در ترکیب فصل قبل هم حضور داشتند، برای فصل جدید حفظ کرده اند.مجتبی بردبار، فرهاد صبوری، کاوه نورافزا، افشین آریا جو، سینا هادیزاده، مهدی مرادی نسب و حامد حسین زاده نیز بازیکنان جدید تیم هستند، از طرفی عبداله صالحی، وحید ذاکری، بهزاد عادلی و نوید کهوری بازیکنان بومی ای هستند که در تمرینات تیم حضور دارند و ۳ تا ۴ بازیکنان نیز از بین این نفرات به ترکیب فصل جدید اضافه می شود.
**مشکل حسین زاده با دانشگاه آزادترکیب قشم با نفرات ذکر شده تکمیل شده و نماینده هرمزگان امسال با هدف ساختن ترکیب و شرایط خوب برای فصل بعد در لیگ شرکت می کند.
**مشکل حسین زاده با دانشگاه آزادترکیب قشم با نفرات ذکر شده تکمیل شده و نماینده هرمزگان امسال با هدف ساختن ترکیب و شرایط خوب برای فصل بعد در لیگ شرکت می کند. هر چند در صورت بیرون ماندن بازیکنان، احتمال اضافه شدن یک یا دو بازیکن به این ترکیب هم وجود دارد اما از  بین نظرات جذب شده، حامد حسین زاده بازیکن فصل قبل دانشگاه  آزاد جزو نفراتی است که تیم دانشگاه با توجه به قرارداد قبل به دنبال باز گرداندن آنها است.گویا دانشگاه آزاد ابتدا به حسین زاده اعلام کرده بود که نیازی به وی برای فصل جدید ندارد و به این ترتیب وی با تیم قشم قرارداد بست اما با توجه به قطعی شدن شرایط حضور دانشگاه آزاد در فصل جدید،‌ این تیم بار دیگر خواستار حضور تمام بازیکنان فصل قبل شده و اعلام کرده که در صورت عدم نیاز، این بازینکان امکان رفتن  به تیم های دیگر را دارند.
** سه هفته تمرین با میتف
 تمرینات تیم قشم از سه هفته قبل درجزیره قشم زیر نظر میتف آغاز شده که یک هفته اول به انتخاب بازیکن و تست گرفتن از برخی نفرات سپری شده و دو هفته بعدی به تمرینات رسمی پیش از فصل اختصاص داشت، از طرفی نیکلا مربی و بدنساز جدید تیم نیز از ده روز قبل به کمک میتف آمد.
** سالن دانشگاه به  هفته های اول نمی رسد مسئولان باشگاه استقلال قشم بعد از اتمام فصل قبل با مسئولان دانشگاه آزاد برای استفاده از سالن این دانشگاه در قشم برای میزبانی فصل جدید سوپر لیگ توافق کردند اما با توجه به تغییرات ایجاد شده در مدیریت دانشگاه و  همچنین مدیریت قشم، موافقت دوباره با این موضوع مورد نیاز است. 
به این ترتیب تیم قشم در هفته های اول لیگ به احتمال در سالن فصل قبل خود به میزبانی می پردازد و بعد از چند هفته با اتمام مراحل اداری مربوط به سالن دانشگاه،‌ میزبانی تیم به سالن جدید منتقل می شود.