تدارک استقبال از مسافران نوروزی در جزیره قشم

فرزین حقدل قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم گفت: هدف از برگزاری این جلسه تهیه تدارکات برای استقبال از مسافران نوروزی در جزیره قشم می باشد. وی افزود : در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات موجود، ارائه راهکارهای لازم، نظارت و کنترل بر بازارها، اصناف و اماکن اقامتی، اطلاع رسانی […]

فرزین حقدل قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم گفت: هدف از برگزاری این جلسه تهیه تدارکات برای استقبال از مسافران نوروزی در جزیره قشم می باشد.

وی افزود : در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات موجود، ارائه راهکارهای لازم، نظارت و کنترل بر بازارها، اصناف و اماکن اقامتی، اطلاع رسانی جامع به مسافران در سطح شهر و ورودی های جزیره همچنین از طریق پرتال سازمان منطقه آزاد، توزیع پکیج ها، بروشورها و نقشه های مورد نیاز، هماهنگی امور اجرایی، تهیه آمار و اطلاعات ورود و خروج خودروها و مسافران، نظارت بر حمل و نقل دریایی،تعریف فعالیت های کمیته ها و …. مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور دکتر سایبانی، مشاور محترم اجرایی مدیرعامل و هماهنگ کننده امور و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، مهندس حقدل، قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم  و  روسای کمیته های ستاد برگزار شد.

حقدل تصریح کرد: کمیته ها شامل، کمیته هماهنگی ادارات و نهاد ها، کمیته بازرسی و نظارت، کمیته هماهنگی و پیگیری کمیته بازرگانی، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته پشتیبانی و امور اجرایی، کمیته اطلاعات و آمار کمیته امنیت و حفاظت، کمیته بهداشت و درمان، کمیته حمل و نقل دریایی، کمیته فرهنگی و آموزشی می باشد که فعالیت خود را آغاز نموده است.

قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای منطقه آزاد قشم اظهار داشت : جزیره قشم یکی از مهم ترین مراکز گردشگری کشور محسوب می شود، سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به اهمیت گردشگری با تشکیل مداوم این جلسات برای جشن های نوروزی و استقبال از گردشگران برنامه ریزی های لازم و تسهیلات مورد نیاز را فراهم می آورد.