تخفیف ۴۰ درصدی صدور پروانه کسب به مناسبت روز اصناف

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ازتخفیف ۴۰ درصدی  متقاضیان در بخش صدور وتمدید پروانه کسب و پیشه و همچنین تاخیر در تمدید با هدف حمایت و ترغیب شاغلان صنوف مختلف در سرتا سر جزیره از اول تیر ماه سال جاری به مدت ۳۰ روز به مناسبت روز ملی اصناف خبر داد. هرمز […]

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ازتخفیف ۴۰ درصدی  متقاضیان در بخش صدور وتمدید پروانه کسب و پیشه و همچنین تاخیر در تمدید با هدف حمایت و ترغیب شاغلان صنوف مختلف در سرتا سر جزیره از اول تیر ماه سال جاری به مدت ۳۰ روز به مناسبت روز ملی اصناف خبر داد.
هرمز امیری با بیان این مطلب گفت : به دستور سرپرست محترم سازمان منطقه آزاد قشم این تخفیف به مناسبت روز ملی اصناف در بخش صدور و تمدید پروانه کسب و پیشه ، همچنین تاخیر در تمدید  با هدف حمایت و ترغیب شاغلان صنوف مختلف در سرتاسر جزیره قشم اعمال می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده که در سطح جزیره صورت گرفته متقاضیان می توانند در مدت اعلام شده به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم  و ارائه مدارک مربوطه از تخفیف ویژه ۴۰ درصدی بهره مند شوند.
امیری از تمامی کسبه و بازاریانی که مجوز کسب و پیشه آنان از ارگانهای دیگر است خواست کرد در مدت یاد شده از امتیاز ویژه تمدید با تخفیف استفاده نمایند.

مدیربازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به پیگیری های این مدیریت  در انجام عملیات ثبت سفارش واردات کالا در منطقه آزاد قشم بیان داشت : با پیگیری های انجام شده و همکاری مسئولان دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت ، انجام عملیات ثبت سفارش واردات کالا برای صنعتگران و بازرگانان در منقطه آزاد قشم امکانپذیر ده است.
وی تصریح کرد: انجام عملیات ثبت سفارش کالا در منطقه آزاد قشم در راستای افزایش ارائه خدمات به بازرگانان و تجار و صدور کارت بازرگانی توسط این مدیریت در حال انجام می باشد .
امیری در پایان ، شماره تلفن گویای ۰۷۶۳۵۲۴۱۰۱۰ را برای دریافت انتقادات ، شکایات وپیشنهادات اصناف  با هدف ارائه خدمات مطلوب و تکریم  شهروندان و مردم ولایتمدار قشم اعلام نمود.