تجلیل و قدردانی مسئولین قشم از رشادت و ایثار جانبازان و خانواده شهدا

به مناسبت روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع)  امام جمعه قشم به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل دو نفر از جانبازان و یک خانواده شهید قشم   از این یادگاران گرانقدر دفاع مقدس تجلیل کردند. در این دیدار های که فرماندار شهرستان قشم ، نماینده بنیاد شهید […]

به مناسبت روز جانباز و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع)  امام جمعه قشم به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل دو نفر از جانبازان و یک خانواده شهید قشم   از این یادگاران گرانقدر دفاع مقدس تجلیل کردند.

در این دیدار های که فرماندار شهرستان قشم ، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قشم و  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم هم حضور داشتند امام جمعه قشم  ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی، درمان، کار و مشکلاتشان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کردند.

حجت الاسلام جوکار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خطاب به جانبازان قشمی گفت : جانبازان ما هم بسان امام سجاد (ع) سفیران ایثار و شهادتند و  شما عزیزان در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب با لبیک گفتن  به امام (ره)  جان خود را خالصانه برای نجات اسلام  فدا نمودید.

وی افزود: امروز وظیفه همگان حفظ روحیه انقلابی و استقامت است تا در راهی که رهبر عزیزمان ترسیم نموده اند بتوانیم در مقابل مستکبرین و زیاده خواهان ، کشورمان را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

فرماندار شهرستان قشم هم خانواده شهدا و جانبازان را چشم و چراغ مردم و مسئولین خواند واظهار داشت : ایمان و تعهد ایثارگران در جهان مثال زدنی است و همین روحیه بود که تونست هشت سال دفاع مقدس را در برابر دشمنان اسلام به سرانجام برساند.

خانم عزت کمال زاده افزود :مسئولین تا هر جا که توان و قدرت داشته باشند در خدمت خانواده شهدا و جانبازان هستند و این را برای خود یک افتخار می دانند.

بر اساس این گزارش مسئولین شهرستان قشم با خانواده سردار شهید ذاکری و جانبازان سرافراز عباس فینی و سلمان مبارکزاده دیدار نمودند.

IMG_6145 IMG_6129 IMG_6133