تابلوهای راهنمای جاده ای ژئوپارک در جاده های قشم نصب شد

حجت الاسلام علی ملانوری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از نصب سی تابلوی راهنمای جاده ای ویژه ی سایت های ژئوپارک قشم خبر داد. به گزارش هرمز انلاین به نقل از هرمز، حجت الاسلام علی ملانوری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: این […]

حجت الاسلام علی ملانوری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از نصب سی تابلوی راهنمای جاده ای ویژه ی سایت های ژئوپارک قشم خبر داد.

به گزارش هرمز انلاین به نقل از هرمز، حجت الاسلام علی ملانوری، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: این تابلوها به سبب در دیدرس بودن و گویایی شان، ارزش و اهمیت فراوانی در صنعت گردشگری دارند و به منظور فراهم آوردن اسباب رفاه حال گردشگران، از سوی اداره ی ژئوپارک سازمان منطقه آزاد قشم، در طول جاده های نقاط مختلف جزیره نصب شده اند.

حجت الاسلام ملانوری اضافه کرد: این تابلوها علاوه بر بیان فواصل دسترسی و نام صحیح ژئوسایت ها، موجب شناساندن این سایت ها به گردشگران ناآشنا با ژئوپارک قشم نیز خواهند شد.

ژئوپارک قشم با در بر گرفتن پدیده های زمین شناختی چندگانه و آثار تاریخی و بوم شناختی گوناگون، تنها ژئوپارک خاورمیانه است.