بیش از ۷۸۰۰ واحد خدماتی در جزیره بازرسی شدند

رئیس کمیته بازرگانی ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم گفت: ۷۸۵۳ واحد خدماتی طی ۹ روز گذشته در نقاط مختلف جزیره قشم توسط بازرسان این ستاد بازرسی و نظارت شدند. محمد رضا عطا آبادی با بیان این مطلب، افزود: نظارت و بازرسی از واحدهای خدماتی در قشم با هدف تکریم انبوه میهمانان و گردشگران تا پایان […]

رئیس کمیته بازرگانی ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم گفت: ۷۸۵۳ واحد خدماتی طی ۹ روز گذشته در نقاط مختلف جزیره قشم توسط بازرسان این ستاد بازرسی و نظارت شدند.
محمد رضا عطا آبادی با بیان این مطلب، افزود: نظارت و بازرسی از واحدهای خدماتی در قشم با هدف تکریم انبوه میهمانان و گردشگران تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی این مدت، ۵۷۱۶ مورد بازدید از اصناف مختلف، ۱۲۰۷ مورد بازدید از مراکز پذیرایی، ۵۳۲ مورد از مراکز اقامتی، ۳۴۱ بازدید از مراکز اقامتی موقت و ۵۷ مورد بازدید نیز از دفاتر خدمات مسافرتی قشم انجام شده است.

به گفته رئیس کمیته بازرگانی ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم، کشف و معدوم سازی ۶۶۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از مراکز خدماتی، برخورد با ۸۲ فروشنده دوره گرد و ۳۷۴ مورد عملیات نظارت بر وضعیت آب آشامیدنی بخشی از فرآیند فعالیت های این کمیته با تلاش و حضور مستمر فعالان بازرسی محسوب می شود.

وی ادامه داد: ۱۴ مورد تشویق در کنار ۱۵۱۳ مورد تذکر، ۳۰۶ مورد اخطار کتبی و نیز تعطیلی و تعلیق ۵۳ واحد خدماتی از دیگر اقدامات صورت گرفته کمیته بازرگانی ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم طی این مدت می باشد.

عطا آبادی همچنین با اشاره به ۱۰ مورد شکایات مردمی از مراکز اقامتی و ۲۶ شکایت از مراکز پذیرایی خاطرنشان کرد: شکایت های واصله از طریق مراکز قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اهمیت سلامت سفر مسافران نوروزی جزیره قشم، گفت: بازرسی و نظارت های مستمر به صورت محسوس و نامحسوس با هدف جلوگیری از فعالیت واحدهای عرضه کننده مواد غذایی غیر بهداشتی و همچنین پیشگیری از گرانفروشی تا پایان تعطیلات نوروز ۹۳ ادامه خواهد داشت.