به مناسبت هفته ی بهزیستی:قبور مطهرشهداء قشم غبارروبی و عطر افشانی شد

رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان قشم با حضور در مراسم عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدای این شهرستان با انقلاب تجدید میثاق کردند. به گزارش خبرنگارهرمز انلاین”در این مراسم که سایر مسئولین و کارکنان سایر ادارت شهرستان حضور داشتند، جوکار امام جمعه این شهرستان به بیان این حقیقت که ارزش و اعتبار […]

رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان قشم با حضور در مراسم عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدای این شهرستان با انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگارهرمز انلاین”در این مراسم که سایر مسئولین و کارکنان سایر ادارت شهرستان حضور داشتند، جوکار امام جمعه این شهرستان به بیان این حقیقت که ارزش و اعتبار انقلاب به شهیدان و مقام آنها می باشند، تقدیر و تشکر از خانواده های معظم شهدا را باعث تداوم انقلاب دانست.

 

 

شمس الهی رئیس اداره بهزیستی این شهرستان شهداء را الگویی برای خارج نشدن از مسیر انقلاب دانست وگفت:بار دیگر یاد وخاطره دلیر مردان عرصه جنگ ونبرد علیه دشمن گرامی می داریم.

 

شمس الهی افزود:ما مدیون این شهیدان هستیم به شما پدر و مادر شهید نیز تبریک می گوییم که چنین فرزندی را تربیت کردید که جان خود را در راه وطنش هدیه دهد.