به مناسبت هفته دولت " 16 پروژه در قشم به بهره برداری می رسد

 فرماندار قشم گفت:به مناسبت هفته دولت ” ۱۶ پروژه در قشم به بهره برداری می رسد به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین،مسعود سالاری فرماندارقشم در دیدار با ائمه جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت :طرح‌هایی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان قشم افتتاح خواهد […]

 فرماندار قشم گفت:به مناسبت هفته دولت ” ۱۶ پروژه در قشم به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین،مسعود سالاری فرماندارقشم در دیدار با ائمه جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت :طرح‌هایی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان قشم افتتاح خواهد شد در سه بخش بوده که مجموعاً ۱۴ پروژه عمرانی در هفته دولت در قشم افتتاح می‌شود.

سالاری افزود: در بخش گاز رسانی به شهرک های صنعتی  با صرف اعتبار ۲۱ میلیارد ریال پروژه‌های افتتاح خواهد شد

فرماندارقشم با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در بخش بندرگاه ، اذعان داشت: افتتاح سه بندر ریگو،کندآلو،شیب دراز، با اعتباری بالغ بر ۵۸۰/۱۳ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در بخش سالن ورزشی  ۱۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، خاطرنشان کرد: در زمینه ورزشی  یک سالن چند منظوره دردانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت در قشم افتتاح می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم عنوان است ،اظهارداشت :تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام و رهبری و همچنین شهدا از دیگر ثمرات این هفته است.

وی در پایان اعلام کرد : در هفته دولت یک هنرستان ۱۰ کلاسه،دبستان ۵ کلاسه ،سالن چند منظوره در رمچاه،پست هوایی ۴۶ دستگاه،پست زمینی ۸ دستگاه،دو شبکه فشارضعیف زمینی به طول های ۴۵۲۷و۲۹۴۰ متر،ودو شبکه متوسط به طول های ۳۳۶۶و۵۹۰ متر درشهرو روستای به بهره برداری می رسد.

۱۶پروژه با اعتبار افزون بر ۴۱۰میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود.