به مناسبت هفته دولت پروژه های عمرانی در روستاهای قشم به بهره برداری رسید

در سومین روز از هفته دولت در شهرستان قشم ۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیون ریال با حضورفرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید. رئیس بنیادمسکن شهرستان قشم در حاشیه آیین افتتاح این  پروژه‌هاگفت  : سه طرح هادی ورستایی در روستاهای شیب دراز ، چاهو شرقی و گوری قشم […]

در سومین روز از هفته دولت در شهرستان قشم ۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیون ریال با حضورفرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.
رئیس بنیادمسکن شهرستان قشم در حاشیه آیین افتتاح این  پروژه‌هاگفت  : سه طرح هادی ورستایی در روستاهای شیب دراز ، چاهو شرقی و گوری قشم با اعتباری بالغ بر۱۴ میلیارد ریال برای رفاه مردم این جزیره افتتاح و به بهره برداری رسید .
وی افزود : آسفالت طرح هادی روستای شیب دراز ۹ هزار متر مربع با پیاده رو سازی ۳۷۰۰ متر با طول مسیر ۷۸۰ متر مربع است .
محمد رضا ترکی به تغییررویکرهای طرح های هادی روستایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود : طول مسیر های ساخت و ساز را کم شده است ولی درعرض خیابان ها کارهایی از قبیل پیاده رو سازی ها و اجرای فضاهای ویژه بوده که از دیگرتغییر رویکردها آسفالت کوچه های مساجد در روستاها است .
در ادامه این افتتاحیه ها پروژه برق رسانی به روستای لافت را داشتیم که این پروژه به دست عزت کمال زاده عباسی ، فرماندار شهرستان قشم بود .
مهندس نیما امیر شکاری ، رئیس اداره برق شهرستان قشم در آیین افتتاح پروژه برق رسانی به روستای لافت ، گفت : به مناسبت هفته دولت پروژه های مدیریت برق شهرستان قشم با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال شامل احدث ۱۶/۵ شبکه برق رسانی فشار ضعیف و فشار متوسط به همراه ۳۵ دستگاه پست برق افتتاح و به بهره برداری رسید .
وی به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و افزود : ۳۲۷۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی ، ۴۷۷۴ متر شبکه فشار ضعیف زمینی ، ۶۸۶۳ متر شبکه فشار متوسط هوایی ،۱۵۰۵ متر شبکه فشار متوسط زمینی ، ۲۹ پست هوایی و ۶ پست زمینی ،برق رسانی به روستای گورزین ، برق رسانی به روستای تال خرگال ، ۳۰۰ دستگاه چرغ روشنایی معابر و اصلاح شبکه های فرسوده ی روستاهای لافت و باسعیدو و بیو تکنولوژی ازپروژه های به بهره برداری شده در شهرستان قشم بوده است .
شایان ذکر است ، فرماندار شهرستان قشم درابتدای شروع افتتاح پروژه ها از روستای دفاری این شهرستان بازدید و به گفتگو در خصوص مشکلات و معضلات با مردم این روستا پرداخت .
عزت کمال زاده عباسی فرماندارشهرستان قشم در دیدار چهره به چهره با اهالی روستای دفاری ، حمیری و کابلی ، توسعه و آبادانی روستاها توسط مردم و خیرین به صورت خود جوش یک امربسیار تاثیر گذار در عمران روستاها دانست و گفت : با تمام توان مشکلات روستا ها را پیگیری می کنیم و برای رفع مشکلات چاره می اندیشیم که جا دارد صاحب نظران و مردم روستاها با راهکارهای سازنده به ما کمک کنند .