به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه شهرستان قشم تجلیل شدند

در سومین روز هفته دولت از کارمندان نمونه ادارات دولتی شهرستان قشم تجلیل شد به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین،در آیینی باشکوه از تلاش و مجاهدت شبانه روزی ۶۵ نفر از کارمندان تلاشگر عرصه کار و خدمت صادقانه به مردم در این شهرستان تجلیل و قدردانی شد. معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری قشم در این […]

در سومین روز هفته دولت از کارمندان نمونه ادارات دولتی شهرستان قشم تجلیل شد

به گزارش خبرنگار هرمزآنلاین،در آیینی باشکوه از تلاش و مجاهدت شبانه روزی ۶۵ نفر از کارمندان تلاشگر عرصه کار و خدمت صادقانه به مردم در این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.
معاون امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری قشم در این آیین کارمندان را خدمتگزاران مردم دانست که در مسیر پیشرفت و اعتلای جامعه و نظام اسلامی،جلب رضایت خداوند و مردم ایفای نقش می کنند.
حسین رضایی افزود : روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی بیان داشت : بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و بخصوص در مجموعه های دولتی , زمینه ‌ساز رشد شاخص های ترقی کشور است و امیدوارم همه بتوانند برای آبادانی و سرفرازی ایران عزیزمان بیش از پیش مفید باشند

وی در ادامه از کارمندان نمونه بعنوان الگوهای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم یاد کرد و افزود: مسوولان دستگاه ها باید کارمندان نمونه را بعنوان الگوی خدمت جهت پیشبرد اهداف، رشد و تعالی مادی و معنوی کشور به سایر کارمندان معرفی نمایند و سیره عملی و رفتاری این افراد باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.
رضایی در پایان شهیدان رجایی و باهنر را افرادی شایسته در عرصه خدمت به مردم خواند و بر الگو قرار دادن سیره عملی و رفتاری و مشی این شهدای والامقام در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه به کشور از سوی همگان تاکید کرد

براساس این گزارش  امام جمعه اهل سنت قشم در ادامه این مراسم افزود تجلیل از خدمات هر قشر که منشاء خیر برای مردم باشد را یک وظیفه ومسئولیت برای مسئولان خواند.

خطیبی با اشاره به ملاک‌های کارگزار شایسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: در چنین نظامی، انجام هر خدمتی باید بر مبنا و معیار صداقت، تقوا و رضایت‌مندی مردم انجام شود.

وی هفته‌ی دولت را یادآور تلاش و خدمات دولت‌مردان خدمتگزار و شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و خاطرنشان کرد: مروری بر سیره و زندگی شهیدان رجایی و باهنر نشان‌دهنده‌ی این است که این دو شهید والامقام با پاک‌دستی، دوری از اشرافی‌گری و همراهی با امام و یاران صدیق انقلاب، خدمت بی‌منت به محرومان و مستضعفان را سر لوحه کار خود قرار داده بودند.

شیخ خطیبی همچنین نظم و انضباط را در کار و ارائه خدمت به مردم یک ضرورت خواند و تصریح کرد: یک کارمند نمونه در انجام کار مردم بسیار منضبط و منظم است و در فرایند انجام امور اداری به وقت مردم ارزش قائل می شود.