بسیج دانشجویی به دنبال تغییرفرهنگ در منطقه آزاد قشم باشند

دکتر بستاک در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان قشم ، گفت: بسیجیان به دنبال تغییر درفرهنگ منطقه آزاد قشم باشند کیانوش بستاک معاون هماهنگ کننده بسیج دانشجویی کشورصبح امروز درجمع بسیجیان شهرستان قشم گفت:در زمان کنونی دشمن با تهدید نرم، فضاسازی در فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی به دنبال تخریب شهرهای ایران بخصوص مناطق ساحل […]

دکتر بستاک در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان قشم ، گفت: بسیجیان به دنبال تغییر درفرهنگ منطقه آزاد قشم باشند

کیانوش بستاک معاون هماهنگ کننده بسیج دانشجویی کشورصبح امروز درجمع بسیجیان شهرستان قشم گفت:در زمان کنونی دشمن با تهدید نرم، فضاسازی در فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی به دنبال تخریب شهرهای ایران بخصوص مناطق ساحل نشین است .

وی بسیجیان را به عنوان بهترین نهاد و حافظ انقلاب دانست و تاکید کرد ؛: بهترین نهاد ایران یعنی بسیج باید به دنبال تغییر درفرهنگ باشند و نگذارد فرهنگ غربی ها به جمهوری اسلامی سرایت کند .

 معاون هماهنگ کننده بسیج دانشجویی کشورخاطرنشان کرد: باید اثرگذاری بسیج را در حفظ و بقای حکومت اسلامی جستجو کرد بسیجیان عامل بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند .

 بستاک ادامه داد: امام (ره) برای برپایی حکومت دینی ضرورت تشکیل بسیج را احساس می کردند که قطعا یکی از الزامات برپایی حکومت دینی قطع امید دشمنان است و نیرویی مثل بسیج می تواند دشمنان را از تسلط، مایوس کند.

 وی مهمترین ویژگی برجسته معنوی و معرفتی بسیجیان را عشق به خدا و اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) دانست و گفت: عشق به خدا و اولیایش در وجود بسیجیان شعله ور است .

معاون هماهنگ کننده بسیج دانشجویی کشورگمنامی را شاخصه دیگر بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان واقعی دنبال شهرت نیستند و فقط خدا را مدنظر دارند و هیچ توقعی را هم از کسی ندارند.

وی با اشاره به فعال بودن بسیج دانشجویی برخی از دانشگاه های بزرگ کشور در عرصه های بزرگ اقتصادی گفت: اگر طرح های دانشجویان بسیجی توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد، اعتبارات موردنیاز آنها از مراجع ذیربط قابل تامین است.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح نقش دانشجویان در مقاطع مختلف انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی پرداخت و با بیان رشادت ها و ایثارگری های دانشجویان در صحنه های مختلف،بر نقش بی بدیل دانشجویان در تحولات جامعه تاکید کرد.

به گفته وی رسیدن به یک هدف مشترک نیز نیاز به محور مشترک دارد که این محور هم در زمان انقلاب و هم در زمان فعلی،ولایت فقیه است.

معاون هماهنگ کننده بسیج دانشجویی کشور؛ بیان داشت: مسیر ولایت اهداف بسیج است؛ بسیجیان پایه و اساس امنیت و آرامش هستند .

وی به اهمیت ورزش اشاره کرد و، گفت: ورزش و نشاط در جذب نیرو تاثیر گذار است .

درپایان این مراسم هدایایی به پاس زحمات بسیجیان ؛ به بسیجبان نمونه شهرستان قشم در محل سالن فرمانداری تقدیم شد