بسیج مایه عزت کشور و نظام است

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه های نماز جمعه گفت:نهاد بسیج  مایه عزت کشور و نظام است و بهترین نگهبان انقلاب اسلامی به پشتوانه اقشار مختلف  است که در بسیج عضو هستند . حجت الاسلام جوکار در ادامه خطبه هفته قبل پیرامون دین گریزی عامل دوم که در این زمینه تاثیر دارد را انتخاب الگوهای […]

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه های نماز جمعه گفت:نهاد بسیج  مایه عزت کشور و نظام است و بهترین نگهبان انقلاب اسلامی به پشتوانه اقشار مختلف  است که در بسیج عضو هستند .

حجت الاسلام جوکار در ادامه خطبه هفته قبل پیرامون دین گریزی عامل دوم که در این زمینه تاثیر دارد را انتخاب الگوهای نامناسب ذکر کرد و افزود:هر انسانی در زندگی نیازمند الگوست و در قرآن بهترین اسوه ها پیامبران معرفی شده اند چرا که در همه حال به یاد خدا بودند و به سوی او توجه داشتند.

امام جمعه قشم در خطبه دوم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله) در دیدار با فرماندهان بسیج بیان داشت : ما با کسانی مقابله می کنیم که روحیه، منش و روش استکباری دارند و در جهت تضعیف ملت ها گام برمی دارند.

ایشان تحریم علیه ملت ایران را کار ساز ندانست و اظهار داشت دشمنان ما هنوز عزم ملت ایران را نشناخته اند زیرا همین تحریم ها موجب پیشرفت و خودکفایی و اتکای به نیروی جوان شده است .

حجت الاسلام والمسلمین جوکار افزودند:با توجه به  آیات قرآن و سخنان رهبری ، روحیات و دولتی استکباری است که داری چند شاخص باشد یکی از این شاخص ها خود برتر بینی و دخالت در امور ملت های دیگر است شاخص دوم جنایت نسبت به ملت هاست وشاخص بعدی رفتار منافقانه است و آخرین خصوصیت وشاخص اختلاف افکنی است که همه این خصوصیات در آمریکا و متحدانش دیده می شود.

 

امام جمعه قشم با اشاره به مذاکرات ایران وگروه۱+۵ خاطرنشان کردند: همانطور که رهبری عظیم الشان فرمودند این مذاکرات، مذاکرات دو سر برد برای ایران است چه با ایران توافق کنند و چه توافق نکنند اگر توافق کردند که به نتیجه مطلوب می رسند و اگر هم توافق نکردند دولت و ملت ایران حسن نیت خود را به دنیا ثابت کرده است و دولت ایران دولت منطق و با منطق برخورد کردن است.

 

امام جمعه قشم درپایان سخنان خود به روز نیروی دریایی اشاره کردند و این نیرو را یکی از نیروهای بسیارپرقدرت ونیرومند جمهوری اسلامی ایران خواند واین هفته را به همه دریابانان تبریک گفت.

سایر اخبار روز

  • بانک اطلاعاتی شورای اسلامی شهر قشم راه اندازی شد
  • شاگردان اوکتاویو ماراتن مقابل ایتالیا را بردند
  • ۷۰ درصد مراجعان زنان خیابانی متاهل هستند
  • برق زندگی ۱۴ اصفهانی را تاریک کرد
  • دختر بچه انگلیسی نهار سگ گرسنه+عکس
  • خیز استان فارس برای گرفتن قسمتی از بوشهر
  • قاتل قهرمان وزنه برداری آسیا دستگیر شد