بزرگداشت سوم خرداد با مشارکت مردمی باشکوه تر می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قشم ، گفت : سالروز حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر(سوم خرداد) با هدف حفظ آثار و انتقال رشادت های دلاورمردان ایران  به نسل های جوان با برنامه های متنوع در شهرستان قشم برگزار می شود . حسین رضایی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت سی […]

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قشم ، گفت : سالروز حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر(سوم خرداد) با هدف حفظ آثار و انتقال رشادت های دلاورمردان ایران  به نسل های جوان با برنامه های متنوع در شهرستان قشم برگزار می شود .

حسین رضایی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت سی و دومین سالروز حماسه بزرگ سوم خرداد، فتح خرمشهرکه با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد، افزود : برنامه های سوم خرداد با وحدت، مشارکت مردم و مسئولین برگزار می شود .

وی بیان کرد : مردم باید بانی برنامه های ملی ، مذهبی باشند چرا که حضور مردم در صحنه شکوه و عظمت برنامه ها را بیشتر می کند .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندارقشم به رشادت های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت : دلاوریهای جوانان این مرز و بوم در تاریخ ثبت و ضبط شد چراکه اگر از خودگذشتگی و ایثار این بزرگمردان نبود هرگز شاهد آرامش، آسایش و پیشرفت های کنونی در عرصه های مختلف نبودیم.

رضایی افزود : دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران ، جشن سوم خرداد و صبحگاه مشترک از برنامه های شاخص این ایام در شهرستان قشم است .

وی به امنیت و زیبا سازی شهرستان قشم دراین ایام اشاره و تاکید کرد: نیروی انتظامی امنیت و شهرداری زیبا سازی شهر را برعهده دارند که این دو مهم باید به درستی صورت گیرد .

معاون فرماندار قشم گفت : اصحاب رسانه علاوه بر انعکاس و پوشش خبری برنامه های سوم خرداد با نوشتن مقاله ، یاداشت های تاثیر گزار به انتقال دستاورد های سوم خرداد به نثل های جوان کمک کنند .

دراین نشست جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بیت المقدس و مقاومت رزمندگان برای آزادسازی شهرخرمشهر ، گفت : ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی ، ورزشی و آموزشی توسط ناحیه مقاومت بسیج قشم به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد با مشارکت مردمی برگزار می شود .

وی افزود : ناحیه مقاومت بسیج قشم در این ایام برنامه هایی همچون تبلیغات سطح شهرقشم و جزیره های تابع ،غبار روبی قبور شهدا ؛ رژه موتوری بسیجیان در سطح شهر قشم ، غبار روبی قبور شهداء ، ایستگاه صلواتی ، جشن سوم خرداد ،نشست های بصیرتی و برنامه های دیگر به مناسبت سوم خرداد برگزار می شود .

سروان طالب احمدی نیا درادامه به تشریح دستاوردهای عملیات بیت المقدس پرداخت و همچنین  امر مقاومت و ایستادگی را رمز پیروزی در تقویم جنگ هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر دانست.