برگزاری همایش رهروان حسین فهمیده درقشم

همایش رهروان شهید حسین فهمیده با حضور ۳۰۰ دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله قشمی و مسئولان مربوطه در مهدیه شهداء گمنام این شهر برگزار شد. حجت الاسلام موسی پولادی نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار قشم در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید فهمیده گفت: طرح رهروان حسین فهمیده از سال ۸۴ […]

همایش رهروان شهید حسین فهمیده با حضور ۳۰۰ دانش آموز بسیجی ۱۳ ساله قشمی و مسئولان مربوطه در مهدیه شهداء گمنام این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام موسی پولادی نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقار قشم در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید فهمیده گفت: طرح رهروان حسین فهمیده از سال ۸۴ تاکنون هر ساله توسط نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود.

وی افزود:همایش رهروان شهید فهمیده یک گام عملیاتی در راستای کادرسازی برای آینده کشور است.

نماینده ولی فقیه در ناوتیپ ۱۱۲ ذوالفقاربیان داشت:شهادت افرادی همانند حسین فهمیده علاوه بر تاثیرات جنگی و تاکتیکی در زمان شهادت، سبب تاثیرگذاری قوی و بی‌نظیر در حوزه‌های اعتقادی و حتی بین‌المللی نیز شده است به نحوی که امروز آزادی‌خواهان دنیا در برابر سلطه‌طلبان و مستکبران همواره از شهدای ایران اسلامی در دفاع مقدس الگو می‌گیرند.

پولادی با اشاره به ماهیت برگزاری این طرح تصریح کرد: ایمان، علم و شجاعت از ویژگی‌های دانش‌آموزان بسیجی بوده و شجاعت در واقع نتیجه ایمان قوی و دانش با بصیرت است که در وجود شهید فهمیده به خوبی آشکار و نمایان شد.

وی از شهید فهمیده به عنوان نمادی از شهدای ماندگار دفاع مقدس یاد کرد و وگفت: بسیاری از کودکان و نوجوانان ما با شرکت در عرصه جنگ به فیض بزرگ شهادت نائل شدند که این مهم، نشان از اوج شهادت طلبی آنها دارد.
به گزارش قشم ازاد؛ این همایش که با برنامه‌هایی از جمله اجرای سرود، قرائت قرآن و سخنرانی ؛اهداء جوایز، با حضوردانش‌آموزان و شعارهای حماسی و انقلابی همراه بود.