برگزاری نمایشگاه قرآنی موجب گسترش علوم قرآنی می شود

مدیر کانون حجت ابن الحسن (عج) قشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری هرمز آنلاین گفت : برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های باعث آشنایی نسل جوان و نوجوان با معارف قرآنی و موجب گسترش علوم قرآنی می شود ایوب واقفی افزود غرفه کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن در دومین نمایشگاه بین المللی قرآن قشم […]

مدیر کانون حجت ابن الحسن (عج) قشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری هرمز آنلاین گفت : برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های باعث آشنایی نسل جوان و نوجوان با معارف قرآنی و موجب گسترش علوم قرآنی می شود

ایوب واقفی افزود غرفه کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن در دومین نمایشگاه بین المللی قرآن قشم مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت .

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت ابن الحسن بیان داشت این کانون اولین حضور خود را در  یک نمایشگاه برز گ و بین المللی تجربه کرد و بحمدلله مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود نمایش فیلم های مذهبی ارائه سی دی های قرآنی و مداحی و محصولات فرهنگی و مذهبی از جمله  محصولات عرضه شده در غرفه کانون در نمایشگاه بود .

واقفی عنوان کرد نمایش عکس و فیلم از فعالیتهای فرهنگی و قرآنی کانون یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در این غرفه بود .

وی با اشاره به فعالیتهای قرانی این کانون بیان داشت : برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم  ، حدیث و احکام ، رفع شبهات ، داستان های قرآن و تاسیس مهد قرآن ،  برپایی جشن های مذهبی ، از جمله برنامه های فرهنگی و قرآنی این کانون می باشد.