برگزاری اردوی تفریحی بچه‌های مهدکودک(مهد قرآن)مبین قشم

بعد از ظهر روزشنبه ۲ آذر ماه ، اردوی تفریحی و گردشی مهدقرآن مبین قشم به همراه خانواده هایشان، در پارک زیتون قشم برگزار گردید. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الضحی، این اردوی تربیتی، با حضور ۳۰ کودک به همراه خانواده هایشان به همت مدیریت مهد مبین و سایر مربیان این مرکز جهت تقویت روحیه‌ی شادابی […]

بعد از ظهر روزشنبه ۲ آذر ماه ، اردوی تفریحی و گردشی مهدقرآن مبین قشم به همراه خانواده هایشان، در پارک زیتون قشم برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الضحی، این اردوی تربیتی، با حضور ۳۰ کودک به همراه خانواده هایشان به همت مدیریت مهد مبین و سایر مربیان این مرکز جهت تقویت روحیه‌ی شادابی در میان  کودکان برپا گردید.

از جمله برنامه های این اردو، مسابقات نقاشی روی شن کنار ساحل دریا ، مسابقه دومیدانی و دیگر فعالیت های تفریحی میان بچه ها بود که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

عباس زاده مدیر مهد مبین قشم گفت : در راستای امور تربیتی این مهد و به جهت شادابی کودکان و استقبال آنها از فعالیت های قرآنی برپایی جشن های شاد و مناسب تربیتی برای کودکان ضروری است.

وی بیان نمود: فرزندان امانتی گرانبها در دستان پدر و مادر هستند که باید به نحو مطلوب از این امانت نگهداری نمایند و در رشد و نمو و همچنین حفظ آن کوشا باشند.

شایان ذکر است مهدقرآن مبین قشم درطی مدت فعالیتش مورد استقبال چشم‌گیر خانواده‌ها قرار گرفته است.