برگزاری گردهمایی بین المللی در حوزه دانش بنیان توسط مرکز رشد قشم

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت: فعالان اقتصادی ایران، آفریقای جنوبی و افغانستان در حوزه دانش بنیان با برنامه ریزی و همت این مرکز در تهران گردهم می آیند. وی افزود: این نمایشگاه به مدت دو روز از ۲۸ تا ۲۹ خرداد ماه جاری توسط دفتر خدمات سرمایه گذاری – تجاری سازی و بازاریابی […]

مدیر مرکز بین المللی رشد قشم گفت: فعالان اقتصادی ایران، آفریقای جنوبی و افغانستان در حوزه دانش بنیان با برنامه ریزی و همت این مرکز در تهران گردهم می آیند.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت دو روز از ۲۸ تا ۲۹ خرداد ماه جاری توسط دفتر خدمات سرمایه گذاری – تجاری سازی و بازاریابی مرکز بین المللی رشد قشم در تالار خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
مطهره حسینی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های تولیدی – صنعتی – خدماتی و دانش بنیان ایران در کنار تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران دعوت شده از کشور های آفریقای جنوبی و افغانستان دستاوردهای دانش بنیان خود را به نمایش می گذارند.
به گفته مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، در این نشست دو روزه مدیران شرکت های فعال داخلی با هدف توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع، مواد غذایی، پوشاک، مصالح ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات پزشکی با مدیران شرکت های دعوت شده از کشور های آفریقای جنوبی و افغانستان دیدار و گفت وگو خواهند کرد.
وی یادآور شد: پیش بینی می شود مدیران و روسای پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری کشورمان و همچنین مدیران شرکت های دانش بنیان داخلی در این گردهمایی جهت معرفی هر چه بیشتر توانمندی های ایران در حوزه محصولات دانش بنیان حضوری چشمگیر داشته باشند.
حسینی بیان داشت: در این نشست تلاش می شود با هدف تجاری سازی کالاهای دانش بنیان ساخت داخل، مذاکراتی با هدف عقد قرارداد فروش و بازاریابی با میهمانان دعوت شده توسط دفتر خدمات سرمایه گذاری – تجاری سازی و بازاریابی مرکز بین المللی رشد قشم انجام پذیرد.
بنا به این گزارش، سفرای کشورهای آفریقای جنوبی و افغانستان و همچنین میهمانانی از وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، سازمان منطقه آزاد قشم، سازمان تجارت ایران، وزارت امور خارجه، انجمن های صنفی تخصصی داخلی و تنی چند از مدیران شرکت های اقتصادی و سرمایه گذاری آفریقای جنوبی و افغانستان در این نشست دو روزه حضور خواهند داشت.