برگزاری دوره آموزشی پیشگیری ازاعتیاد درقشم

دوره آموزشی پیشگیری ازاعتیاد درقشم برگزارشد به گزارش هرمزانلاین ؛ علی واحدی رئیس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی یک دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در کمیته امداد شهرستان قشم برگزار شد. واحدی افزود: در این دوره که با حضور خوش سخن کارشناس آموزش همگانی فرماندهی […]

دوره آموزشی پیشگیری ازاعتیاد درقشم برگزارشد

به گزارش هرمزانلاین ؛ علی واحدی رئیس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی یک دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در کمیته امداد شهرستان قشم برگزار شد.

واحدی افزود: در این دوره که با حضور خوش سخن کارشناس آموزش همگانی فرماندهی انتظامی قشم برگزار شد ، ۳۰ نفر از مددجویان تحت پوشش سرپرست خانوار از خانواده ها و فرزندان در معرض آسیب های اجتماعی ، زندانی و مطلقه در آن شرکت کردند.

وی وجود این دوره های آموزشی را برای مددجویان تحت پوشش ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در این دوره پیرامون موضوعات آسیب های جوانان ،قرار گرفتن در معرض مزاحمت های خیابانی ،نحوه مقابله با پیشنهادات مخرب گروه های همسالان ، آثار و تبعات مصرف مواد مخدر ، راه های پیشگیری از افتادن در دام فساد اخلاقی ،نقش والدین در پیشگیری از آسیب های فرزندان آموزش های لازم ارائه شد.