برای مسکن مهر قشم حتی نانوایی و سوپر مارکت نیز دیده نشده است

امام جمعه قشم در جلسه شورای اداری شهرستانبا اشاره به مشکلات عدیده مسکن مهر در شهر قشم گفت: در مسکن مهر طولا قرار بر این است که ۲ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان شود اما پس از گذشت چندین سال هنوز این پروژه با معضلات جدی مواجه است جوکار گفت: این معضلات و […]

امام جمعه قشم در جلسه شورای اداری شهرستانبا اشاره به مشکلات عدیده مسکن مهر در شهر قشم گفت: در مسکن مهر طولا قرار بر این است که ۲ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان شود اما پس از گذشت چندین سال هنوز این پروژه با معضلات جدی مواجه است

جوکار گفت: این معضلات و مشکلات ناشی از بی تجربگی تعاونی های مسکن است که در شروع این طرح با دستپاچگی و بدون مدیریت صحیح منابع موجود کار را به این جا رسانده اند.

وی ادامه داد: از الزامات ساخت محیط های مسکونی دیده شدن محیط های آموزشی، تفریحی، ورزشی و دینی در ان محیط است که متاسفانه برای مسکن مهر قشم حتی نانوایی و سوپر مارکت نیز دیده نشده است.

امام جمعه شهرستان قشم از مسئولین مربوط درخواست کرد هر چه سریعتر با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب مشکل مسکن مهر قشم را مرتفع نمایند و انها را به صاحبانشان تحویل دهند.

حجت الاسلام جوکار در ادامه به مشکل راه های استان هرمزگان و شهرستان قشم اشاره کرد و افزود: استان هرمزگان که محور ترانزیت کالا است و از این راه درآمد سرشاری سالانه بدست می آورد نسبت به سایر استان ها از راه های مواصلاتی نامناسبی بهره می برد.

وی ادامه داد: جاده های قشم بی شباهت به جاده های مرگ نیست به نحوی که ماهانه شاهد به خطر افتادن جان تعدای از شهروندان در نقاط مختلف جزیره هستیم که نیاز است مسئولین مربوط نسبت به حل این معظل نیز چاره اندیشی کنند.