بخش خصوصی عامل پیشرفت و توسعه کشور است

مشاور عالی استاندار هرمزگان  گفت : شورای راهبردی اتاق فکری است که نخبگان هرشهرستان را  با استاندار و فرماندار  متصل می کند . مرتضی حقیری زاده عصر امروز سه شنبه در اولین نشست شورای راهبردی شهرستان قشم در جمع مردم و مسئولین این شهرستان با بیان این مطلب افزود: شورای راهبردی توسعه هر شهرستان می تواند […]

مشاور عالی استاندار هرمزگان  گفت : شورای راهبردی اتاق فکری است که نخبگان هرشهرستان را  با استاندار و فرماندار  متصل می کند .

مرتضی حقیری زاده عصر امروز سه شنبه در اولین نشست شورای راهبردی شهرستان قشم در جمع مردم و مسئولین این شهرستان با بیان این مطلب افزود: شورای راهبردی توسعه هر شهرستان می تواند محل عرضه استعدادها و ظرفیت های و شناسایی نخبگان با هدف بکار گیری توانمندی های نیمی از جمعیت آن شهرستان باشد.

وی  باتاکید براینکه  دولت تدبیر و امید بخش خصوصی را عامل اصلی توسعه کشور می داند ، اظهار داشت: اقتصاد دولتی زیرساخت ها را مهیا می کند و شرکتهای خصوصی و تعاونی ها یی که  توانایی سرمایه گذاری  را در بخشهای اقتصادی کشور دارند می بایست برای توسعه و رشد کشور تلاش نمایند.

فرماندار شهرستان قشم نیز از حضور سرمایه گذاران و خیران این شهرستان در جلسه شورای راهبردی  تقدیر و تشکر کرد و گفت: تعداد کسانی که امکانات مالی کافی برای سرمایه گذاری در این شهرستان دارند، کم نیست واکثر آنها نیز دلشان برای توسعه و پیشرفت قشم می تپد.

عزت کمال زاده بر ضرورت ایجاد زمینه مساعد برای جذب این سرمایه گذاران در قشم تاکید کرد و افزود: هنر ما مسوولان شهرستان باید این باشد که با تعریف و تبیین موارد سرمایه گذاری، سوژه های جذاب را برای سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در جزیره معرفی و آنها را جهت آوردن سرمایه هایشان به عرصه های تولید و اشتغال در قشم تشویق کنیم.

درپایان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم گفت : این منطقه با داشتن ظرفیت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای در آینده ای نزدیک به قطب و کارگاه بزرگ توسعه نه تنها در کشور بلکه در منطقه تبدیل می‌شود

احمد حبیبی با بیان اینکه ایجاد کار و توسعه فرصت‌های اشتغال مهم‌ترین و بزرگترین خدمت به جامعه کارگری است ، افزود:سازمان منطقه آزاد قشم با تمام توان برای ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش می کند که با توسعه قشم وبا استقبال از سرمالیه گذاران و برنامه ریزی مدون این امر میسر می شود.