با کمک مردم ، قشم به سمت قله پیشرفت و رفاه پیش خواهد رفت

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در مصلی امام علی(ع) سال جدید را به همه شهروندان قشم تبریک عرض نمود  و با بیان سخنانی مسائل مربوط به  سازمان منطقه آزاد قشم را با مردم در میان گذاشت. دکتر مشیری گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در شش ماهه گذشته تمام توان خود را برای […]

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در مصلی امام علی(ع) سال جدید را به همه شهروندان قشم تبریک عرض نمود  و با بیان سخنانی مسائل مربوط به  سازمان منطقه آزاد قشم را با مردم در میان گذاشت.

دکتر مشیری گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در شش ماهه گذشته تمام توان خود را برای عمران و آبادی  شهر قشم و سالم سازی  سازمان منطقه آزاد صرف نمود .

وی افزود : منطقه آزاد قشم برای چابک شدن و انجام خدمات بهتر برای مردم می بایست ساختار فعلی خود را اصلاح کند چرا که از چهل میلیارد ریال درآمد ماهیانه سازمان سی ودو ملیارد ریال برای حقوق پرسنل هزینه می شود  لذا ناچاریم کارکنان خود را تا سقف ۳۰۰ نفر تعدیل نمائیم و نیروهایی که منطقه آزاد منفک می شوند در قالب شرکت های خصوصی با سازمان همکاری خواهند کرد.

شهریار مشیری در خصوص درآمد های سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت :در گذشته ۷۰ درصد درآمدهای منطقه آزاد قشم از فروش زمین بود که در دولت تدبیر و امید این روند تغییر یافت و برای جایگزین نمودن این درآمد سعی شده وضعیت تجاری ، گردشگری و صنعتی سازماندهی شود تا از تباهی سرمایه های ملی جلوگیری شود.

وی بیمارستان قشم را یکی از پروژه های آماده بهره برداری در قشم عنوان کرد و افزود : بیمارستان خلیج فارس در حال تجهیز است و انشا الله به زودی برای استفاده از شهروندان قشم افتتاح خواهد شد و از طرفی  بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) هم استاندارد سازی شده و وضعیت درمانی قشم به زودی به سامان خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته گمرک قشم خاطر نشان کرد : تجار قشم با ورود کالا از مبادی قانونی ضمن آنکه از لحاض امنیتی ، کالاهای خود را محفوظ خواهند داشت   ۷۵درصد در هزینه های خود برای حمل کالا صرفه جویی خواهند کرد و با پرداخت عوارض در آبادانی جزیره قشم همکاری خواهند داشت.

وی در خصوص عوارض ورودی جزیره قشم گفت: مصوبات هیئت رئیسه سازمان منطقه آزاد از لحاض قانونی لازم الاجرا می باشد و استانداری و بنادر و کشتیرانی با دخالت بی مورد مردم و مسافرین را دچار مشکل کردند و عوارضی که از مسافرین اخذ می شود برای آبادنی جزیره استفاده خواهد شد لذا اهالی جزیره مطمئن باشند این تغییر در آینده به نفعشان خواهد بود.

دکتر مشیری با اشاره به مشکلات شهرک های مسکونی جزیره قشم اظهار داشت : قسمتی از هزینه های فروش زمین  که در مدیریت های قبلی از مردم اخذ شده است برای انجام زیرساختها بوده است که متاسفانه این کار انجام نشده است و مردم قشم امروز دچار مشکلات عدیده ای در خصوص انشعاب آب و برق و آسفالت خیابان ها و کوچه ها هستند لذا در دولت جدید سعی شده است با ایجاد استانداردهایی خاص برای شهرسازی از به وجود آمدن این گونه مسایل جلوگیری شود.

وی توسعه صنعت هتلداری را تاثیر گذار بر جذب  تورسیم  عنوان کرد و بیان داشت : تخفیفات ویژه ای برای ساخت هتل در شهر قشم در نظر گرفته شده است که در محلات کمتر توسعه یافته ۷۵ درصد و نیمه برخوردار ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همه مردم کمک کنند تا قشم با عقل و تدبیر به سمت قله های رفاه و توسعه پیش برود و شهروندان عزیز می توانند در صورت هر گونه شکایت یا درخواست به صورت مکتوب با دفتر مدیر عامل یا بازرسی و حراست سازمان در میان بگذارند و مطمئن باشند به آن رسیدگی خواهد شد.

مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد در پایان نماز جمعه از نزدیک با مردم و جوانان قشم دیدار کردند و مشکلات و پیشنهادات آنان را بررسی کردند.