با حمایت مراجع و علما داعش از صحنه روزگار محو خواهد شد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در آئین افتتاح سالنهای ورزشی بسیج قشم گفت : وظیفه همه مسئولین در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب (مد ظله) ترسیم نموده اند مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و رسیدن به استقلال  اقتصادی است . […]

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در آئین افتتاح سالنهای ورزشی بسیج قشم گفت : وظیفه همه مسئولین در دو جبهه فرهنگی و اقتصادی بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب (مد ظله) ترسیم نموده اند مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی برای رسیدن به اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و رسیدن به استقلال  اقتصادی است .

دکتر علی اکبر شعبانی فرد با بیان این مطلب افزود:  خانواده های ایرانی هدف آماج شبیخون فرهنگی دشمن قرار گرفته اند و از طرفی وجود تورم هم فشار زیادی را بر اقتصاد کشور تحمیل می کند لذا همه باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله) و کمک به دولت تلاش نمایند تا از این شرایط سخت عبور کنیم و این توطئه دشمن را به خودش منتقل شود.

 وی با اشاره به اقدامات  گروه داعش در کشور عراق اظهار داشت : آنچه این گروه غیر اسلامی در عراق انجام می دهد نشان از دشمنی آن با اسلام و پیامبر (ص) و مسلمانان است و برای آنها سنی و شیعه هیچ فرقی ندارد و انشا الله با حمایت مراجع شیعه وعلمای اهل سنت این تفاله استکبار جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت : استکبار جهانی می داند که مهمترین مانع برای تسلط بر ملتهای جهان اسلام ناب محمدی است لذا با استفاده از عناصر خودفروخته  سعی می کند چهره اسلام را جهان به عنوان یک دین خشونت طلب و ضد انسان معرفی کند اما آنچه خداوند وعده داده است مکر آنها به خودشان بازمی گردد و مستضعفین بر زمین به حکومت خواهند رسید.