با بسیج عمومی ملت ایران انقلاب اسلامی به پیروزی رسید

امام جمعه شهرستان قشم در مجمع بسیج شهرستان قشم گفت: پیامبر اسلام (ص) مسجد را پایگاه بسیج قرار داد و تمام عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و نظامی را هم در مسجد پایه گذاری کرد و امروز کار ارزشمند مجموعه بسیج بر اساس تفکر  و اندیشه های پیامبر اسلام شکل گرفته است . وی افزود […]

امام جمعه شهرستان قشم در مجمع بسیج شهرستان قشم گفت: پیامبر اسلام (ص) مسجد را پایگاه بسیج قرار داد و تمام عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و نظامی را هم در مسجد پایه گذاری کرد و امروز کار ارزشمند مجموعه بسیج بر اساس تفکر  و اندیشه های پیامبر اسلام شکل گرفته است .

وی افزود : طبق آیات قرآن در عرصه های  جهاد علمی ، صلح و آرامش و در مبارزه نظامی با دشمن عموم مردم می بایست شرکت داشته باشند لذا بسیج در برگیرنده تمام سلایق و مذاهب و نژاد بشری است.

حجت الاسلام جوکار اظهار داشتند : دستور تشکیل بسیج در قرآن آمده است و ملت ایران با  همبستگی  و تحت  رهبری امام خمینی (ره) بسیجی وار  انقلاب را به پیروزی رساند و در هشت سال دفاع مقدس از آن حفاظت نمودند.

وی ادامه داد: ابتکار امام خمینی (ره) در سازماندهی بسیج و دادن ساختار به آن بود  لذا همه ملت ایران بسیجی هستند مگر کسانی که با نظام اسلامی مخالف هستند .

امام جمعه قشم گفت: امروز به پشتیبانی بسیج و استقامت یکپارچه ملت در برابر تهدادت نظامی و اقتصادی دشمنان سایر ملت های اسلامی از ایران الگو پذیری کرده اند و همانطوری که امام (ره) فرمودند انقلاب ما به جهان صادر شده است.