بانوان شوتوکان قشم قهرمان قهرمانان کشور شدند

نایب رئیس هئیت کاراته قشم گفت: بانوان ورزشکار قشم در رشته شوتوکان SKI کاراته با کسب مجموع ۳۳ مدال رنگارنگ موفق شدند عنوان قهرمان قهرمانان کشور را از آن خود کنند. سمیه شهبازیان با بیان این مطلب افزود: بانوان کاراته کار قشم در قالب دو تیم گلدن سیتی و ارسلان لافت موفق شدند برای نخستین […]

نایب رئیس هئیت کاراته قشم گفت: بانوان ورزشکار قشم در رشته شوتوکان SKI کاراته با کسب مجموع ۳۳ مدال رنگارنگ موفق شدند عنوان قهرمان قهرمانان کشور را از آن خود کنند.

سمیه شهبازیان با بیان این مطلب افزود: بانوان کاراته کار قشم در قالب دو تیم گلدن سیتی و ارسلان لافت موفق شدند برای نخستین بار در کشور مدال اول تیمی قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: در مسابقات شوتوکان که طی دو روز ۱۵ و ۱۶ اسفند ماه جاری در سالن تختی شهر قشم و با حضور ۶ تیم از سیستان و بلوچستان، کیش، گیلان، یزد، کرمان و قشم به نمایندگی از استان هرمزگان برگزار شد، بانوان کاراته کار قشم به مقام قهرمانی تیمی رسیدند.

به گفته نایب رئیس هئیت کاراته قشم، ۹ مدال طلا، ۸ نقره و ۱۶ برنز نتیجه تلاش ورزشکاران قشم در این مسابقات بود که نام آنان را به عنوان قهرمان قهرمانان کشور به ثبت رساند.وی همچنین از تیم گیلان با کسب ۷ طلا، ۳ نقره و یک برنز و تیم یزد با کسب ۶ مدال طلا، ۷ نقره و ۱۴ برنز به عنون تیم های دوم و سوم این مسابقات در جزیه عجایب هفتگانه خلیج فارس نام برد.

شهبازیان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۸ داور درجه یک اسیا در سالن تختی شهر قشم قضاوت و داوری شد. وی با تبریک این موفقیت به بانوان ورزشکار قشم، یادآور شد: این مسابقات با حضور اشرف ندافی مسئول و نایب رئیس شوتوکان بین المللی ایران، فاطمه زینی مسئول ورزش بانوان قشم وهمچنین نایب رئیس کمیته بانوان برگزار شد.