بازارهای قشم درراستای خدمات ارزنده به مسافران قدم بردارند

سرپرست کمیته ی بازرگانی قشم در جلسه کمیته بازرگانی ستاد تسهیلات سفر نوروزی قشم بر ارائه خدمات ارزنده به مسافران در ایام نوروز تاکید کرد و گفت:: باحجم گسترده مسافر درجزیره توریستی قشم نیازمند برنامه ریزی ها و تعامل بین دستگاه ها لازم برای ارایه خدمات ارزنده در حوزه های مختلف است . وی افزود : […]

سرپرست کمیته ی بازرگانی قشم در جلسه کمیته بازرگانی ستاد تسهیلات سفر نوروزی قشم بر ارائه خدمات ارزنده به مسافران در ایام نوروز تاکید کرد و گفت:: باحجم گسترده مسافر درجزیره توریستی قشم نیازمند برنامه ریزی ها و تعامل بین دستگاه ها لازم برای ارایه خدمات ارزنده در حوزه های مختلف است .

وی افزود : با توجه به مهمان پذیر بودن این شهرستان در ایام نوروز همه بازاری ها باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگرانی در ایام نوروز باشند.

سرپرست کمیته ی بازرگانی قشم بازار را یکی از قطب های جذب گردشگر در این جزیره دانست و اظهار کرد : ما در مناطق آزاد به انتظار حل مشکلات از سوی دولت نباشیم چرا که بعضی از مشکلات به دست بخش های خصوصی به راحتی حل می شود .

وی ادامه داد : مشکلات بازارهای این شهرستان اعم از جمع آوری زباله ؛ کمبود آب ، نبود سرویس های بهداشتی مناسب باید حل شود .

وی بهترین راه حل مشکلات بازارهای این شهرستان تعامل بین دستگاه ها عنوان کرد و افزود : مشکل جمع آوری زباله های بازارهای این شهرستان با تعامل بیشتر بین شهرداری ها و سازمان منطقه آزاد قشم حل می شود.

عطا آبادی گفت : مشکل جمع آوری زباله که یکی از دغدغه های کسبه این شهرستان در ایام شلوغ نوروز است باید ساماندهی شود .

وی در پایان تصریح کرد : همه دستگاه ها و مدیران مجتمع ها این شهرستان با هدف نوروزی با خاطره خوش برای مسافران نورزی تلاش کنند .

 در ادامه سرپرست مدیریت صنعت و معدن منطقه آزاد قشم ، هدف مسافرت اکثریت مسافران به  این جزیره  خرید کالا های مورد نیاز عنوان کرد و افزود : مدیران بازارها انتظارات مسافران را برآورده کنند .

هرمز امیری بیان کرد : اکثریت مسافران وقت خود را در بازارها برای خرید صرف می کنند پس مدیران بازارها برای رفع خدمات رفاهی از قبیل نمازخانه ، سرویس بهداشتی وموارد دیگرتلاش کنند .

 سرپرست مدیریت صنعت و معدن منطقه آزاد دراین دیدار به بررسیدگی و پیگیری تقاضا ها و شکایات تاکید کرد و افزود : همه مدیران بازارها برای رفع مشکل رسیدگی به شکایان مردم جانشین انتخاب کنند .

وی گفت : با توجه به ازدحام جمعیت در ایام نوروزهمه بازاریان باید در نظافت شهر با همکاری شهرداری ها تلاش کنند تا شهر چهره زیبای خود را  از دست ندهد .