بارندگی ها اخیر در قشم خسارتی نداشته است

در جلسه ستاد بحران شهرستان قشم عنوان شد : بارندگی ها اخیر در قشم خسارتی نداشته است. به گزارش هرمزآنلاین معاون فرماندار شهرستان  قشم در جلسه ستاد بحران این شهرستان اعلام کرد بر اساس گزارش بخشداران و شهرداران بارندگی ها اخیر در شهرستان قشم خسارتی به همراه نداشته است. وی افزود :در صورتی که در […]

در جلسه ستاد بحران شهرستان قشم عنوان شد : بارندگی ها اخیر در قشم خسارتی نداشته است.

به گزارش هرمزآنلاین معاون فرماندار شهرستان  قشم در جلسه ستاد بحران این شهرستان اعلام کرد بر اساس گزارش بخشداران و شهرداران بارندگی ها اخیر در شهرستان قشم خسارتی به همراه نداشته است.

وی افزود :در صورتی که در اثر بارندگی های روزههای گذشته اشخاصی دچار خسارت شده اند با مراجعه به فرمانداری و تکمیل فرمهای مربوطه اطلاعات خود را جهت ارائه نمایند تا پیگیری لازم از ستاد حوادث غیر مترقبه استان به عمل آید .

حسین رضایی بیان داشت : بارش های  اخیر در زمانی بود که مسافران زیادی در قشم حضور نداشتند  اما همه دستگاه های دولتی آمادگی آن را باید داشته باشند تا در ایام عید در صورت هر گونه حادثه نامترقبه در اسرع وقت خدمات لازم به میهمانان نوروزی ارائه شود.

شهردار قشم هم در این جلسه گفت : با توجه به نزول باران درروزهای قبل  در بعضی از قسمتهای شهر آب گرفتگی داشتیم  که برای رفع این مشکل بایستی اقدام اساسی انجام گیرد.

تراب ذاکری افزود : طرح هدایت آبهای سطحی شهر قشم آماده شده است و برای اجرای آن نیاز به منابع مالی می باشد و باید متولی اجرای طرح و یا تامین بودجه  مشخص گردد .