باخت آزادی گیاهدان در دقایق پایانی

بازی بین دو تیم آزادی گیاهدان و اتحاد قشم در استادیوم تختی قشم برگزار شد.بازی تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۲-۲ رو به  پایان یافتن بود که باز هم تیم جوان آزادی همانند بازی با بهزیستی قشم در دقایق آخر قافیه را باخت و این بار ۳ امتیاز را از دست داد. گلهای این بازی توسط […]

بازی بین دو تیم آزادی گیاهدان و اتحاد قشم در استادیوم تختی قشم برگزار شد.بازی تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۲-۲ رو به  پایان یافتن بود که باز هم تیم جوان آزادی همانند بازی با بهزیستی قشم در دقایق آخر قافیه را باخت و این بار ۳ امتیاز را از دست داد.

گلهای این بازی توسط سعید تیمار و عیسی رحیمی برای اتحاد قشم و طیب زارعی برای آزادی گیاهدان به ثمر رسید و کارت زرد برای خلیل جاشو محمدی و محمود بلالی باز تیم اتحاد قشم به ثبت رسید.

در این بازی طیب زارعی یک پنالتی برای تیم آزادی از دست داد و قطب الدین عقیلی بازیکن باتجربه آزادی نیز در این دیدار به علت دو اخطاره بودن محروم بود.

در دیگر بازی این دوره مسابقات تیم هفده شهریور با تک گل بازی توانست ستاره درگهان را شکست دهد.این دیدار به علت آماده نبودن زمین ۱۷ شهریور در زمین همای صیادان برگزار شد که از قضا برای تیم ۱۷ خوش یمن هم بود.در این دیدار ۱۷ شهریور کوویی بازی بهتری را به نمایش گذاشت و مزدش را با گل وحید صالحی نژاد دریافت کرد.

تیم ۱۷ شهریور  در این بازی موقعیت های فراوانی را به وجود آورد که با درخشش حمید عادلی دروازه بان ستاره ، موقعیت های صد درصد یکی پس از دیگری از دست رفت .بازیکن تیم ستاره درگهان نیز در اواخرنیمه اول با دریافت دومین کارت زردش از زمین اخراج شد.