ایران حرم امن الهی است

امام جمعه اهل سنت قشم در مراسم یادمان بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گفت : جمع شدن توامان  آزادی و امنیتی که در ایران وجود دارد هنر امام راحل بود.وی افزود : همانطوری که در قرآن آمده ما بایستی با یادآوری ایام الله و مناسبت ها شکر گذار خداوند  باشیم. و چه نعمتی […]

امام جمعه اهل سنت قشم در مراسم یادمان بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی گفت : جمع شدن توامان  آزادی و امنیتی که در ایران وجود دارد هنر امام راحل بود.وی افزود : همانطوری که در قرآن آمده ما بایستی با یادآوری ایام الله و مناسبت ها شکر گذار خداوند  باشیم. و چه نعمتی از این بالاتر که ایران از همه کشورها امن تر است و مردم به همه آزادی های مشروع خود رسیده اند.

امام جمعه اهل سنت قشم اظهار داشت : در بعضی از کشورها آزادی هست اما امنیت وجود ندارد و در بعضی از کشورها امنیت وجود دارد اما مردم آزاد نیستند اما هنر معمار کبیر انقلاب اسلامی آن بود که توانست آزادی و امنیت را با هم به مردم ایران بدهد.

شیخ عبدالرحیم خطیب ادامه داد: صبر و بردباری در برابر ناملایمات تنها راهی است که انسان می تواند تعمت های الهی را حفظ و تداوم بخشد ، لذا همه ما بایستی تلاش کنیم تا با حمایت و پشتیبانی از رهبر انقلاب و دولت در این تحریم ها استقلال خود را حفظ کنیم.