اولین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم برگزار می شود

اولین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود. مسئول انجمن هنرهای نمایشی شعبه منطقه آزاد قشم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی هرمز گفت : اولین جشنواره تئاتر انجمن هنرهای نمایشی با هدف کشف استعدادها ، انتقال تجربه و رقابت بین هنرمندان عرصه نمایش برگزار خواهد شد و […]

اولین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شعبه منطقه آزاد قشم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی هرمز گفت : اولین جشنواره تئاتر انجمن هنرهای نمایشی با هدف کشف استعدادها ، انتقال تجربه و رقابت بین هنرمندان عرصه نمایش برگزار خواهد شد و در آن هشت گروه تئاتر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود : گروه های نمایشی شرکت کننده در این جشنواره از شهر قشم ، جزیره هرمز و روستای طولا هستند که از یک ماه قبل تمرینات خود را آغاز نموده و از ۲۸  الی ۳۱ مردادماه توسط شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش مورد با زبینی قرار خواهند گرفت و منتخبین در جشنواره استانی و منطقه ای شرکت خواهند کرد.

حسن پاروکش اظهار داشت : با توجه به نوپا بودن انجمن نمایش شعبه منطقه آزاد قشم این جشنواره می تواند نقطه عطفی برای ابراز خلاقیتها و تشویق علاقه مندان به این عرصه هنری باشد لذا سعی شده با استفاده از داوران منتخب از مرکز هنرهای نمایشی بهترین قضاوت در این جشنواره انجام گیرد تا بهترین آثار به مرحله بعدی رقابت راه یابند.

انجمن هنرهای نمایشی  شعبه منطقه آزاد قشم به عنوان سی و سومین انجمن استانی در کشور به ثبت رسیده و بیش از چهارصد عضو در جزایر قشم ، هرمز ، هنگام و لارک دارد.