انقلابی بودن جزء جدایی ناپذیر نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم گفت : در دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری تاکید زیادی روی بحث انقلابی گری داشتند که همه اینها نشان دهنده اهمیت حفظ روحیه انقلابی در مسئولین و مردم دارد. وی افزود : از دیدگاه امام انقلاب اسلامی برای کشور و حاکمیت به […]

حجت الاسلام سعید آزادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قشم گفت : در دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری تاکید زیادی روی بحث انقلابی گری داشتند که همه اینها نشان دهنده اهمیت حفظ روحیه انقلابی در مسئولین و مردم دارد.

وی افزود : از دیدگاه امام انقلاب اسلامی برای کشور و حاکمیت به منزله تنفس است و کسانی که می گویند انقلاب اسلامی ایران امروز نیازی نیست و در مقطعی از زمان رخ داد و تمام شد، باید در افکار خود تجدید نظر کنند.

امام جمعه موقت قشم خاطر نشان کرد : به همین منظور باید تمام اقشار جامعه برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از ولی فقیه کوشا باشند و همه باید انقلابی باشند ، انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند.

وی اسلام ناب محمدی و دین را از شاخصه های اصلی انقلاب عنوان کرد و بیان داشت : امام راحل در بحث دین باکسی تعارف نداشت و مقام معظم رهبری نیز در برخی از موارد انقلابی بودن را از روابط دیپلماسی متفاوت بدانند  و از طرفی حرکت مردم در انقلاب اسلامی به همه ثابت کرد که دین افیون توده ها نیست و با دین می توان دنیا و آخرت مردم را تامین کرد.

حجت الاسلام آزادی با بیان اینکه انقلاب ما همان انقلاب سال ۵۷ است و هیچ تفاوتی نکرده است تصریح کرد :  اگر افرادی که در انقلاب سابقه داشته اند اکنون روش و منش خود را تغییر داده اند باید بدانند اصول و آرمانهای انقلاب تغییری نکرده است و آنها باید در تفکرات خود تجدید نظر کنند.

خطیب نماز جمعه قشم  یکی دیگر از شاخصه های انقلاب اسلامی را  استکبار ستیزی عنوان نمود و افزود : از ابتدای پیروزی انقلاب  ، رویکرد مبارزه با استکبار محور اصلی سیاست ها بوده است و نه تنها شعار استکبار ستیزی  را سر می دهیم بلکه در این راستا اقدام هم خواهم کرد.

وی تاکید کرد: اصل مترقی ولایت فقیه از اعتقادات دینی برگرفته است و وقتی رهبر معظم انقلاب به عنوان مرجع اصلی کشور سخن می گوید ما از منویات معظم له پشتیبانی می کنیم و کوتاه نخواهیم آمد تا به کشور آسیبی نرسد.
حجت الاسلام آزادی با بیان اینکه عده ای در کشور به دنبال دو قطبی کردن فضای جامعه هستند، گفت: بی شک در این عرصه ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند و اگر کسی بخواهد ولایت فقیه را تضعیف کند قطعا با موج قدرتند مردم مواجه خواهد شد .

وی افزایش نفوذ انقلاب اسلامی ایران در منطقه را از اتفاق های شیرین سال ۹۴ برشمرد و افزود: اینکه امروز برای حل بحران های منطقه ای حضور ایران امری ضروری ارزیابی می شود، حکایت از قدرت ایران دارد.
آزادی  دستگیری ملوانان آمریکایی و  آزمایش موفقیت آمیز  موشک های سپاه که لرزه بر اندام دشمن انداخت و حضور حدکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند که آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را از دیگر اتفاقات شیرین سال جاری اعلام کرد.