انسجام و وحدت پیام بزرگ عید فطر است

نماز با شکوه عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان و باحضور گسترده مردم متدین شهرستان در مصلی امام علی (ع) اقامه شد. حجت الا سلام والمسلمین جوکار در خطبه نماز عید فطر با تاکید بر این نکته که انسجام و وحدت پیام بزرگ عید فطر است افزود:عید فطر عید با […]

نماز با شکوه عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان و باحضور گسترده مردم متدین شهرستان در مصلی امام علی (ع) اقامه شد.

حجت الا سلام والمسلمین جوکار در خطبه نماز عید فطر با تاکید بر این نکته که انسجام و وحدت پیام بزرگ عید فطر است افزود:عید فطر عید با هم بودن است عید کنار گذاشتن کدورت هاست عید فطر عید دید و بازدید و صله ارحام و به دیدار بزرگترها رفتن است و عیدی دادن به کوچکتر هاست روز عید فطر روز توجه و رسیدگی به نیازمندان و پرداخت زکات فطریه می باشد.

امام جمعه قشم در ادامه این خطبه ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت:باید از رهبری انقلاب تشکر کرد که با ندای ایشان است که مردم به صحنه می آیند پیام روز قدس این است که به دنیا بفهمانیم ملت شریف ایران در پی آموزه های دینی خود همیشه یاری گر مظلومین هستند و منافع عمومی مسلمانان را به منافع خود ترجیح داده و اجازه نخواهیم داد حقی ضایع شود.