انتقال شتاب دهنده خطی پزشکی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص)‌قشم

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از پارک زیست فناوری خلیج فارس  و پروژه های در دست اقدام همچنین شرکت های دانش بنیان آن، بر اهمیت کسب ثروت از راه دانش در این مجموعه تاکید کرد. مهندس علی اکبر شعبانی فرد با بیان این مطلب گفت: در فعالیت های پارک زیست فناوری باید به […]

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از پارک زیست فناوری خلیج فارس  و پروژه های در دست اقدام همچنین شرکت های دانش بنیان آن، بر اهمیت کسب ثروت از راه دانش در این مجموعه تاکید کرد.

مهندس علی اکبر شعبانی فرد با بیان این مطلب گفت: در فعالیت های پارک زیست فناوری باید به مقوله کسب ثروت از راه شرکت های دانش بنیان توجه ویژه شود.

وی با اشاره به ساخت نخستین شتاب دهنده خطی پزشکی ایران در جزیره قشم، افزود: انتقال این صنعت پزشکی به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، تاثیر بسزایی در ارائه خدمات درمانی این منطقه خواهد داشت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: سرعت دادن به برنامه های در دست اقدام شرکت های دانش بنیان فعال در پارک زیست فناوری خلیج فارس قشم، با توجه به برنامه های سند چشم انداز توسعه کشور، بسیار مهم و ضروری می باشد.

بنا به این گزارش، دکتر سید محمود آقا میری رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس نیز در این بازدید توضیحات لازم درباره برنامه های در دست اقدام و آتی این مجموعه مهم علمی را به اطلاع مهندس شعبانی فرد رساند.

شایان ذکر است: نخستین شتاب دهنده خطی پزشکی (ویژه درمان تومورهای سرطانی) ساخته شده در مجموعه پارک زیست فناوری خلیج فارس، ۲۲ بهمن سال ۹۲ طی آئینی افتتاح شده بود و سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید خواستار انتقال آن به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شد.