امام جمعه ی شهرستان قشم:رمضان ماه مبارزه با شیطان است

امام جمعه شهرستان قشم درخطبه های نمازجمعه این هفته گفت:ماه مبارک رمضان ماه مبارزه با شیطان است. به گزارش شبکه ی اطلاع رسانی هرمز انلاین، حجت الاسلام رضاجوکارامام جمعه ی شهرستان قشم در خطبه های نمازجمعه این هفته ، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی بزرگ خداوند دانست و گفت: ماه مبارک رمضان ماه مبارزه […]

امام جمعه شهرستان قشم درخطبه های نمازجمعه این هفته گفت:ماه مبارک رمضان ماه مبارزه با شیطان است.

به گزارش شبکه ی اطلاع رسانی هرمز انلاین، حجت الاسلام رضاجوکارامام جمعه ی شهرستان قشم در خطبه های نمازجمعه این هفته ، ماه مبارک رمضان را ماه میهمانی بزرگ خداوند دانست و گفت: ماه مبارک رمضان ماه مبارزه با شیطان است، و هرکس بتواند در این ماه شیطان را از خود دور کند به مدد الهی برای همیشه از دام شیطان رهایی می یابد.

 

حجت الاسلام”جوکار” در ادامه سخنان خود به جایگاه رمضان اشاره کرد و افزود:رمضان وسیله ایی است برای دوری انسان از شیطان وبهترین فرصتی برای جبران گناهان که انجام داده است.

 

جوکار افزود:صالح شدن بدون شناخت‌ نسبت‌ به دین وامام زمان(عج) ممکن نیست‌، پس‌ فرد منتظر باید برای تکامل، آگاهی خود را نسبت‌ به دین بالا ببرد.

 

 حجت الاسلام جوکار به نقش و جایگاه حجاب اشاره کرد و گفت:عفت و حجاب یک هنجار اجتماعی نیست یک ضرورت دینی است،

 

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان نابودی حجاب در ایران است جوانان ما بایدباهوش باشند، بیشترتهاجم فرهنگی با ابزاری همچون سایت های اینترنتی، ماهواره و… تشدید شده است.

جوکار حمله به مسجد گوهرشاد و قتل عام مردم بی‌گناه مدافع عفاف و حجاب را از جمله جنایت‌های وحشیانه رضاخان دانست و آن را با جنایت یزید بن معاویه در واقعه حره در مدینه تشبیه کرد.