امام جمعه قشم : گفتگو ومذاکرات کلید حل مشکلات است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: گفتگو ومذاکرات کلید حل مشکلات است . حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکارامام جمعه شهرستان قشم در دیدار با بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: تیم مذاکره کننده ایران به عنوان فرزندان انقلاب با روحیه ی بسیجی توانستند به بهترین وجه از حقوق ملت ایران دفاع کنند وی […]

امام جمعه شهرستان قشم گفت: گفتگو ومذاکرات کلید حل مشکلات است .

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکارامام جمعه شهرستان قشم در دیدار با بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: تیم مذاکره کننده ایران به عنوان فرزندان انقلاب با روحیه ی بسیجی توانستند به بهترین وجه از حقوق ملت ایران دفاع کنند

وی افزود: مقاومت قهرمانانه ملت ایران را در موضوع هسته ای عامل به بار نشستن تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای پنج بعلاوه یک در ژنو دانست.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک مکتب نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) و عاشوراست و هر کس که این مکتب را جدای از مکتب عاشورا بداند، بسیج و انقلاب را نشناخته است.

وی بیان داشت: بسیجی بودن یک افتخار است و هرکس که در بسیج عضویت دارد باید به خود ببالد و افرادی که خود را جدا از آن می دانند در دنیا و آخرت ضرر می کنند.

جوکار با اشاره به دستاوردهای بسیج، تصریح کرد: بسیج از همان ابتدای تشکیل تاکنون منشا خدمات و دستاوردهای بسیاری برای نظام بوده است و موفقیت امروز مذاکره کنندگان کشور یکی از دستاوردهای بسیج به شمار می‎رود.

وی در پایان تصریح کرد:ما وظیفه داریم از فرهنگ بسیجی حفاظت و به نسل های آینده انتقال دهیم