تربیت نیروهای انقلابی با توسعه فرهنگ قرآن در بین فرزندان تضمین می شود

  امام جمعه شهرستان قشم گفت : سرمایه گذاری بر روی کودکان و نوجوانان تضمین کننده راه اسلام و تربیت نیروهای انقلابی است که با رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی و در وهله اول از درون خانواده ها شکل گیرد.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز انلاین به نقل از الضحی،حجت الاسلام رضا جوکار، امام […]

  امام جمعه شهرستان قشم گفت : سرمایه گذاری بر روی کودکان و نوجوانان تضمین کننده راه اسلام و تربیت نیروهای انقلابی است که با رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی و در وهله اول از درون خانواده ها شکل گیرد.

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز انلاین به نقل از الضحی،حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه قشم، شب گذشته ۲۹مهرماه در جشن عید سعید غدیر خم در مسجد موسی ابن جعفر(ع) روستای طولا بخش مرکری این شهرستان افزود: حضور نوجوانان و جوانان در محافل و برنامه های دینی پادزهری قوی در مقابل هجمه های سنگین دشمن است.

  وی در ادامه بیان کرد: امروزه نیاز است که بیشترین سرمایه را جهت ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی نمایم.

  جوکار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه غدیر افزود: غدیر خم در نزد جهان اسلام دارای جایگاه رفیعی است و همه مسلمانان به آن اعتقاد دارند.

  امام جمعه قشم گفت: پیامبراسلام با فراخوانی جامعه اسلامی در آن روز و اعلام ولایت امیرالمومنین علی(ع) به عنوان جانشین و ولی بعد از خود رسالت را به پایان رساند و دین را برمردم تمام کرد.

  جوکار در پایان با بیان اینکه غدیر خم نشان وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی است و برای رسیدن به عظمت و بزرگی جامعه اسلامی باید این حلقه وحدت را حفظ نمایم، اظهار کرد: در ایجاد این وحدت دراستان هرمزگان باید همه تلاش کنیم.

  خاطرنشان می شود، در این مراسم معنویی که با مداحی و برگزاری سرود در وصف ائمه معصومین همراه بود به جمعی از مردم که در مسابقه غدیر شرکت کرده بوداند هدایایی اهداء شد.