امام جمعه قشم: غدیراتحاد بین مسلمانان است

امام جمعه قشم گفت: غدیرخم نقطه وحدت واشتراک همه ی مسلمانان است امام جمعه شهرستان قشم در جلسه شورای اداری در محل سالن فرمانداری این شهرستان گفت: غدیرخم عید وحدت و همدلی امت اسلامی و منشا عظمت مسلمانان است. رضا جوکار افزود: عید غدیر خم براساس روایات و احادیث متواتر برترین عید اسلام است و […]

امام جمعه قشم گفت: غدیرخم نقطه وحدت واشتراک همه ی مسلمانان است

امام جمعه شهرستان قشم در جلسه شورای اداری در محل سالن فرمانداری این شهرستان گفت: غدیرخم عید وحدت و همدلی امت اسلامی و منشا عظمت مسلمانان است.

رضا جوکار افزود: عید غدیر خم براساس روایات و احادیث متواتر برترین عید اسلام است و همه مسلمانان این روز مبارک می دانند.

وی بیان داشت : آیین غدیرخم و دهه ولایت که با عید قربان شروع می شود باید برای جامعه و نسل جوان تبین شود.

امام جمعه قشم به اهمیت آیین غدیرخم اشاره کرد وگفت:واقعه غدیرخم نقشه راهی برای مسلمانان ترسیم کرده است .

وی خاطرنشان کرد: عید غدیر عید امامت و ولایت است و با توجه ویژه به این مهم موجبات سعادت‌مندی دنیوی و اخروی برای هر فردی فراهم خواهد شد.

جوکار با بیان اینکه غدیر صرفا یک واقعه نیست و هویت و شناسنامه نبوت است گفت: عید غدیر عید وحدت و یکدلی مسلمانان است و باید اتحاد میان مسلمانان با تبعیت از این عید سعید بیشتر شود.

وی افزود: آشنایی جوانان  و به ویژه نسل آینده با مباحث غدیر مخصوصا آشنایی با جایگاه و نقش امامت و رهبری در دین اسلام تأکید جایگاه ویژه باید داشته باشد.

امام جمعه قشم در ادامه بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم عید غدیرخم تاکید کرد واظهارداشت: نسل جوان امروزما باید بیش ازپیش با عیدغدیرآشناشود؛واقعه غدیر درواقع تمام کننده و کامل کننده راه انبیای الهی است