امام جمعه قشم:هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های شهیدان وایثارگران است

امام جمعه شهرستان قشم در مراسم رژه ۳۱ شهریورگفت: هفته دفاع مقدس یادآوررشادت های شهیدان وایثارگران این مرز وبوم است . به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین:رضا جوکارامام جمعه شهرستان قشم گفت: ۳۱شهریور ماه، یادآور رشادت و دلیرمردی های شهیدان و ایثارگران این مرز و بوم و یادآور هجوم خبیثانه و شرم آور رژیم بعثی عراق […]

امام جمعه شهرستان قشم در مراسم رژه ۳۱ شهریورگفت: هفته دفاع مقدس یادآوررشادت های شهیدان وایثارگران این مرز وبوم است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمزآنلاین:رضا جوکارامام جمعه شهرستان قشم گفت: ۳۱شهریور ماه، یادآور رشادت و دلیرمردی های شهیدان و ایثارگران این مرز و بوم و یادآور هجوم خبیثانه و شرم آور رژیم بعثی عراق به حریم پاک ایران اسلامی است .

 امام جمعه قشم،ایستادگی امروز ملت های مسلمان منطقه را در برابر سلطه گران، حاصل دفاع مقدس مردم ایران ارزیابی کرد و اظهارداشت: اگر قرار بود در مقابل قدرت ها سرتعظیم فرود بیاوریم، انقلاب، دفاع مقدس و دادن این همه شهید ضرورتی نداشت. 

وی، به تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن نیز اشاره کرد و با هشدار نسبت به حضور دشمن در خانه های مردم از طریق ماهواره، خواستار دفاع جانانه مردم حتی بیشتر از دوران هشت سال دفاع مقدس شد

براساس این گزارش مسعود سالاری فرماندارشهرستان قشم ؛هشت سال دفاع مقدس را گنجی بزرگ برای ملت ایران خواند و گفت: گرچه این حادثه ضایعات و خسارات زیادی را به مردم و کشور تحمیل کرد ولی دستاوردهای آن بسیار ارزنده بود که مهم ترین آن اعطای عزت و شرافت به کشور بود. 

فرماندارقشم؛ ایثار و شهادت طلبی را فرهنگ دفاع مقدس نامید و افزود: این فرهنگ که تنها راه مقابله با دشمنان است در همه حال باید حفظ شود.