امام جمعه قشم:دولت یازدهم بدنبال نشاط و تعالی در جامعه است

امام جمعه قشم گفت: با آغازفعالیت دولت یازدهم، نشاط، تعالی و میل به پیشرفت فضای جامعه را فرا گرفته است. حجت الاسلام رضا جوکار در نماز جمعه این هفته قشم افزود: یکی ازعوامل ایجاد فضای نشاط و پیشرفت،تعامل خوب و دوستانه مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری اسلامی ایران در هنگام دادن رای اعتماد به […]

امام جمعه قشم گفت: با آغازفعالیت دولت یازدهم، نشاط، تعالی و میل به پیشرفت فضای جامعه را فرا گرفته است.

حجت الاسلام رضا جوکار در نماز جمعه این هفته قشم افزود: یکی ازعوامل ایجاد فضای نشاط و پیشرفت،تعامل خوب و دوستانه مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری اسلامی ایران در هنگام دادن رای اعتماد به وزیران بود که نتیجه آن باعث خوشحالی مردم و ناامیدی دشمنان شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان منتظر بروز اختلاف بین دو قوه مجریه و مقننه در آغاز شروع بکار دولت دکتر روحانی بودند، تصریح کرد:رهنمودهای مقام معظم رهبری و درایت روسای این دو قوه و نمایندگان مجلس،امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد.
به گفته وی مجموع آراء نمایندگان مجلس به افراد معرفی شده از سوی رییس جمهوری جهت کسب اعتماد در تاریخ دولت های بعد از انقلاب بی سابقه است و این موضوع می تواند بهترین پشتیبان برای دولت یازدهم باشد تا مشکلات مردم را با قدرت حل وفصل نماید.
حجت الاسلام جوکار مهار تورم و جلوگیری از افزایش قیمت ها را فوری ترین اقدام دولت دکتر روحانی برای رفع مشکلات مردم دانست و بر ضرورت رفع گره ها در روابط خارجی ایران با حفظ عزت نظام اسلامی تاکید کرد.
وی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز به خاطر پخش مستقیم مشروح سخنان مخالف و موافق و همچنین دفاعیات رییس جمهوری و افراد معرفی شده به عنوان وزرای دولت یازدهم تقدیر کرد و این اقدام را برای شفاف سازی مسائل و آگاهی بخشی مردم بسیار موثر دانست.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم در بخش دیگری از این خطبه با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بر ضرورت استفاده از تجارب گرانسنگ این عزیزان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز ۲۷مرداد که به ابتکار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی مسجد نامگذاری شده است، تصریح کرد: گرچه صهیونیست ها با آتش زدن مسجد الاقصی، وهابی ها با تخریب قبرستان بقیع و رضاخان با حمله به مسجد گوهرشاد مشهد تلاش کردند به ساحت مساجد خدشه وارد کنند اما نقش و حرمت مسجد به عنوان خانه خدا در نزد مسلمان ها محفوظ مانده است.
به گفته وی امروز دشمنان اسلام تلاش می کنند نسل جوان را از مساجد دور نگه دارند و این برعهده مسئولان نظام اسلامی است که با ایجاد جاذبه در مساجد،زمینه گرایش جوانان به سوی خانه خدا را فراهم سازند.ک/۲