امام جمعه قشم:دشمنان اسلام در سراشیبی سقوط قرار دارند

امام جمعه قشم گفت: دشمنان اسلام در سراشیبی سقوط قرار دارند و نمونه آن پاکسازی کامل پادگان اشرف در عراق از لوث وجود منافقان است.حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: مردم عراق به کمک ارتش این کشور حماسه بزرگی آفریدند و توانستند آخرین بقایای منافقان را از این […]

امام جمعه قشم گفت: دشمنان اسلام در سراشیبی سقوط قرار دارند و نمونه آن پاکسازی کامل پادگان اشرف در عراق از لوث وجود منافقان است.حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته قشم افزود: مردم عراق به کمک ارتش این کشور حماسه بزرگی آفریدند و توانستند آخرین بقایای منافقان را از این کشور بیرون برانند.
وی با تقدیر از مردم عراق از حکام برخی از کشورهای منطقه انتقاد کرد و گفت: امروز دشمن در تدارک رویارویی با اصل اسلام است و برایش شیعه و سنی فرقی نمی کند، بنابراین عده ای فریب خورده در منطقه بدانند که کمک به دشمن برای سرکوب شیعیان، موجب تسلط آمریکا بر منطقه می شود و در نهایت دودش به چشم همه مسلمانان می رود.
خطیب نماز جمعه این هفته قشم که مسائل دنیای اسلام را از دیدگاه مقام معظم رهبری تحلیل می کرد، با استناد به نوشته غربی ها گفت: آنها انقلاب مصر را نسخه سنی انقلاب اسلامی ایران می دانند و معتقد هستند که اسلام سیاسی در هرکجا خطرناک است و با این نوع اسلام، چه سنی و چه شیعه، باید مقابله کرد.
به گفته وی غرب سرمنشاء اسلام سیاسی را ایران می داند و همه تلاش های خود را معطوف ضربه زدن به آن کرده است.
حجت الاسلام جوکار در بخش دیگری از این خطبه از نبود جایگاه نماز در اماکن عمومی جزیره قشم انتقاد کرد و یادآور شد: پس از مذاکره با مدیریت منطقه آزاد قشم دراین خصوص، قرار شد در پارک زیتون و سینما دریا قشم که محل تجمع مردم است، دو باب مسجد ساخته شود.
وی همچنین با تقدیر از سازمان منطقه آزاد قشم بخاطر تامین کولرهای موردنیاز مصلی قشم از کم رنگ بودن تبلیغات دینی در سطح شهر قشم انتقاد کرد و خواستار نصب اقلام تبلیغاتی در ایام مذهبی و مناسبت ها در قشم شد.
امام جمعه قشم همچنین با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) از حضور خدام آن حضرت و آوردن پرچم ویژه به قشم قدردانی کرد.