امام جمعه شهرستان قشم: کودکان را با معارف قرآنی آشنا کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی ؛ جمعی از مسئولین و مربیان مهد کودک مهد قرآن مبین قشم  به همراه تعدادی از قرآن پ‍‍‍ژوهان خردسال این مهد با  امام جمعه شهرستان قشم دیدار داشتند. در این دیدار صمیمی کودکان قرآنی این مهد به اجرای برنامه های قرآنی و قرائت قرآن به زبان انگلیسی پرداختند . حجت الاسلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الضحی ؛ جمعی از مسئولین و مربیان مهد کودک مهد قرآن مبین قشم  به همراه تعدادی از قرآن پ‍‍‍ژوهان خردسال این مهد با  امام جمعه شهرستان قشم دیدار داشتند.

در این دیدار صمیمی کودکان قرآنی این مهد به اجرای برنامه های قرآنی و قرائت قرآن به زبان انگلیسی پرداختند .

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم در این دیدار ضمن تشکر از مسئولین و مربیان این مهد کودک در تربیت قرآنی کودکان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای کودکان و نوجوانان خاطرنشان کردند: دشمنان در این عصر و زمان از این  کودکان و نونهالان در این سن و سال غافل نیستند و برای آنها برنامه ریزی کلانی می کنند

وی افزود :  وظیفه و رسالت خانواده ها و مسئولین بسیارسنگین است و از موقعیت و زمان  کودکی به نحو احسنت و به گونه ای  استفاده شود تا کودکان  با معارف قرآن آشنا شوند.

جوکار در ادامه با اشاره به احترام  پدر و مادر به کودکان توصیه کردند اگر میخواهید پیشرفت کنید باید به پدر و مادر خود احترام بگذارید.

در پایان این دیدار امام جمعه قشم با اهدای هدایایی از مربیان و کودکان قرآنی این مهد  قدردانی کرد.